گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1013

04 اردیبهشت 1403 13:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مراسم استقبال از دو ورزشکار گنبدی مسابقات پارالمپیک برگزار شد/تصاویر

مراسم استقبال از آرش خرمالی و زهرا دانای طوس بازیکنان گنبدی تیم‌های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان کشورمان با حضور مردم و جمعی از مردم و خانواده‌های این ورزشکاران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه،فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم استقبال از دو ورزشکار پارالمپیکی گنبدکاووس گفت: ورزش با کمترین هزینه حس شادمانی و نشاط را به جامعه هدیه می دهد و من افتخار می کنم که به عنوان نماینده دولت این عزیزان به میدانگاهها قهرمانی حاضر شدند.

عبدالقدیر کریمی مسابقات پارالمپیک را قابل مقایسه با هیچ مسابقه ورزشی از نظر اهمیت ندانست و افزود: صرف حضور کشورها در این مسابقات افتخاری بزرگ است و شهر گنبدکاووس در حوزه ورزش ظرفیتهای بسیاری داردکه ما شاهد افتخار افرینی جوانان هستیم.

qaboos1 1

در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز گفت: هر چه می گذرد ما شاهد اتفاقات خوب در ورزش گنبد در کشور و جهان هستیم.

ابراهیم غفاری افزود: برای اولین بار است که  از عرصه ورزش استان گلستان بانویی به مرحله پارالمپیک حضور کرده و همچنینن ارش خرمالی نیز به افتخار قهرمانی دست پیدا می کند.

 زهرا دانایی طوس نیز در این مراسم با اشاره به تلاشها و زحمات مسئولین، تصریح کرد: مطئمنا حضور مسئولین و حمایتهای آنها باعث می شود که ما بیشتر در میادین ورزشی بدرخشیم و من از مربیانم که عامل موفقیت من بودند تشکر می کنم.

آرش خرمالی نیز این قهرمانی را حاصل زحمات، تلاشها و پشتکار ورزشکاران والیبال نشسته گنبدکاووس دانست و از همه آنها تشکر کرد.

گفتنی است آرش خرمالی در رشته والیبال نشسته آقایان به همراه هم تیمی های خود توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و همچنین زهرا دانایی طوس با تیم والیبال نشسته بانوان در جایگاه پنجمی جهان را از آن خود کرد که آن را می توان اولین قدم برای حرکت قهرمانی ورزش بانوان دانست.

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

 

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو