گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1027

06 اردیبهشت 1403 06:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی،اجتماعی فرماندارگنبدکاووس: آموزش و پرورش موتور پیشبرنده جامعه است

معاون سیاسی،اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه آموزش و پرورش موتور پیشبرنده جامعه است، بر مسئولیت دانش آموزان در جهت استقلال و خودشکفایی کشور با تعلیم علم و دانش تاکید کرد.

به گزارش قابوس نامه، فرهاد شیبک با تاکید بر اینکه اهمیت به آموزش و پرورش در کشور باعث پرورش نیروی انسانی متعهد و کاردان می شود، تصریح کرد: دانش آموزان باحرکت در مسیر تعالی و معنویت و بهره جویی از منویات مقام معظم رهبری، در مسیر رشد و شکوفایی قدم برمی دارند.
شیبک با تاکید بر اینکه زنگ مهر و مقاومت یادآور رشادتهاو جانفشانی همه رزمندگان اسلام است، افزود: ایام بازگشایی مدارس فصل رویشهای دوباره نهال علم و دانش آموزان در جهت فتح قلعه های رفیع است که حاکی از آن است که فرزندان میهن هزینه سنگینی برای امنیت این کشور داده اند.
وی در ادامه افزود: مسئولیت دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس بیشتر می شود و آنها باید محیط مدارس را سنگری برای تقویت علم و دانش کشور که باعث استقلال و شکوفایی خواهد شد.
فرهاد شیبک با اشاره به فرارسیدن سرشماری نفوس و مسکن، افزود: اهمیت آمار و اطلاعات به قدری بالاست که در کشور هر 5 سال یک سرشماری و آمارگیری اتفاق می افتد واین آمارها به مسئولین در جهت برنامه ریزی بسیار کمک خواهد کرد.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه این سرشماری ازتا 24 مهر ماه به صورت الکترونیکی و از آن روز به بعد به صورت حضوری انجام می شود، تاکید کرد: از همه مردم درخواست می شود که کمک و همکاری مناسب را با مسئولین سرشماری داشته باشند.
شیبک با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سنگ زیربنای توسعه تلقی می شود، اظهار کرد: تقویت رابطه اولیاء با مدارس و از سویی رابطه عاطفی دانش آموز در خانواده و منطقی آن در مدرسه زمینه سازی و مکمل یکدیگر است.
وی در ادامه  بر حفظ حجاب و اقامه نماز در مدارس و توجه به تهذیب نفس و حفظ شئونات اسلامی همراه با تعلیم علم و آموزش تاکید کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو