گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1243

05 اردیبهشت 1403 11:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سوگواری نیروهای مسلح گنبدکاووس در ایام شهادت سید الشهدا(ع) /تصاویر

 نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس با حضور در امامزاده یحیی بن زید در روز هشتم محرم به عزاداری و سوگواری شهادت اباعبدالله(ع)پرداختند.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما باید از امام حسین(ع) رعایت حق الناس را بیاموزیم، افزود: حفظ حق الناس به قدری مهم است که اگر شهیدی هم بدهکار مردم باشد، در آخرت از او در این باره و حق و دین مردم سوال می شود.

حجت الاسلام محمد وحیدی با اشاره به اهمیت مجالس عزاداری اباعبدالله(ع) گفت: این مجالس تاثیر به سزایی دارد بر پای بندی به دین، جوانان ما را در مقابل خطرها واکسینه می کند.

qaboos1 2

وی با تاکید بر اینکه این مجالس فرصت مناسبی است برای پرسش و پاسخ در خصوص شبهاتی که مطرح می شود، تصریح کرد: این مجالس مانوری است برای دوستان اهل بیت(ع)، از سویی این حضورها عاملی برای بارور شدن انقلاب است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به بیان امام خمینی(ره) در خصوص اینکه این پرچم روزی به صاحب اصلی خودش خواهیم داد اشاره کرد و افزود: ان شالله روزی فرا خواهد رسید که طلیعه پیروزی در کل دنیا مشاهده خواهیم کرد و امروز نیز شاهد هستیم که بعد از تشکیل شدن حزب الله لبنان، حزب الله سوریه هم در حال تشکیل است.

حجت الاسلام وحیدی در ادامه به عزت امروز مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای فرا رسیدن بستر ظهور، نیاز است که آمادگی جهانی برای ظهور حضرت ایجاد شود.

qaboos1 1

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو