گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1327

06 اردیبهشت 1403 18:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی مراسم بزرگداشتی در گنبد انجام شد؛ تجلیل از 5  رتبه کشوری انجمن اولیا و مربیان و 18 رتبه استانی

در مراسم بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان که در سالن اجتماعات فرهنگیان گنبد برگزار شد 5  انجمن اولیا و مربیان شهرستان حائز رتبه کشوری و 18 انجمن حائز رتبه استانی تجلیل شدند.

به گزارش قابوس نامه،در این همایش کارشناس مذهبی با بیان اینکه اختلاف بین پدر و مادر به فرزندان کشیده می شود،گفت: اخلاق باید از احترام گذاشتن سرچشمه بگیرد، و خانواده ها سعی کنند اختلافات را بروز ندهند چرا که اینطور نیست بچه ها با نصیحت مطلبی یاد بگیرند و پدر و مادر باید با عمل خود آموزش دهند.

oliya1 2
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه باید ریشه بسیاری از مشکلات را از تربیت نادرست در خانواده ها پیدا کرد، افزود: نشستهای خانواده و تقویت بخش روانشناسی از سوی آموزش و پرورش در این حیطه بسیار مهم است.
در این همایش از اولین مدیر انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس بعد از انقلاب نیز تقدیر شد.

oliya1 3
 احمدرضا پیردهقان به عنوان اولین مدیر انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس ، با بیان اینکه 20 سال است از انجمن فاصله گرفتم، تصریح کرد: مدیران مدارس تنها با راهکار محبت و مهربانی می توانند اولیاءدانش آموزان را با خود همراه کنند.
oliya1 14
پیردهقان در ادامه تصریح می کند: مدیر مشغله های زیادی در مدرسه دارد و باید در مدیریت مدرسه به آن کمک شود.
احمد رضا پیردهقان  در سال 61 در بطن تاسیس انجمن قرار می گیرد و به مدت 12 الی 13 سال فعالیت در این انجمن می کند.
خانه و مدرسه آینده ساز مملکت است
در این همایش مطرح شد که اگر همکاری اولیاء و مربیان با مدرسه نباشد، باید بعدها برای خرجهای بسیار دیگری از قبیل دانشگاههای غیردولتی یا کلاسهای خصوصی برای فرزندان صرف شود و باید این فرهنگ جا بیافتد که کمکهای مدرسه فقط برای جمع آوری هزینه نیست .
گفتنی است انجمن اولیاء و مربیان در سال 1326 در ایران طبق کنفدراسیون آموزش و پرورش در یونسکو تشکیل شد، که در ایران همکاری خانه و مدرسه نام گرفت و بعدها به انجمن اولیاء و مربیان تغییر نام داد.
گفتنی است مدیران و انجمن اولیاء و مربیان مدارس دبستان ابتدایی دختران شاهد،محمدی، غیردولتی معرفت، دبیرستان شاهدپسران، دبستان هیئت امنایی بنت الهدی 5 مدرسه ای بودند که  برای کسب مقام کشوری برترین انجمنهای اولیاء و مربیان به همراه 18 انجکن برتر استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
oliya1 7

oliya1 6
oliya1 13
oliya1 5
oliya1 1
oliya1 8

oliya1 11
oliya1 12
oliya1 15

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو