گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1335

09 فروردین 1403 20:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛ کشف 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی ناجا گنبدکاووس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کشف 13 کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ محمد علی عسگری با بیان این مطلب افزود کلاسهایی آموزشی با هماهنگی آموزش و پرروش برگزار شد ه است و  طی یک ماه گذشته تا به امروز 70 خرده فروش و 38 نفر نیز معتاد دستگیر شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس نیز با اشاره به تشکیل اتاق فکر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، از استفده از ظرفیت اتاق فکر در برگزاری کلاسهای آموزشی جهت فعالیت های پژوهشی در حوزه  آسیبهای اجتماعی خبر داد.

watermarked IMG 1802
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز  گفت: 15 مورد بازدید اکیپی انجام گرفت که 6 مورد موجب معدومی انواع داروها مانند قرصهای ترامادل که عرضه آنها در بازار ممنوع است، شد ، که 30 مورد نیز بازدید بهداشتی در سطح شهر گنبدکاووس انجام گرفته است.
رسول صلاحی با بیان اینکه بازدید اکیپی از بازدیدهای موردی بهتر است، تصریح کرد: عطاری ها وقتی می توانند ادامه فعالیت بدهند که فردی تحصیل کرده طب سنتی در کنار آنها فعالیت کند، که در گنبدکاووس تعداد تحصیل کرده ها طب سنتی کم نیستند.

watermarked IMG 1804
وی با بیان اینکه عطاری ها باید گیاهان دارویی عرضه کنند نه داروهای گیاهی، افزود: عطاری ها با جمعیتی متشکل از 50 یا 60 عطاری  میتوانند برای خود صنفی جدا را تشکیل دهند تا ادامه فعالیت آنها امکان پذیر باشد.
مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با ارائه گزارشی از برگزاری کلاسهای آموزشی برای دختران بازمانده از تحصیل، جوانانی که ازدواج نکردند و مادران و دختران مطلقه از آموزش 240 نفر خبر داد.
گفتنی است عطاری ها در گنبدکاووس زیر نظر صنف خواربار فروشان می باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو