گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1935

01 اردیبهشت 1403 01:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

درگنبدکاووس؛ خانوادۀ کَپَرنشین با قطار مهربانی به منزلی گرم رسید

هفت سال پیش، هنوز حرفی از دیوارهای مهربانی به میان نبود که قطار مهربانی در دبستان 15 خرداد گنبد به حرکت درآمد و مهر و نشاط به کودکان بی بضاعت این دبستان و خانواده هایشان می شود، محموله اصلی این قطار و امسال رهاورد این قطار برای خانواده ای کپرنشین مأمنی گرم می شود.

به گزارش قابوس نامه، مدیر مدرسه 15 خرداد با اشاره به این مطلب می گوید: روز اربعین بود که خانواده ای کپر نشین را در نزدیکی کارخانه نیازی شناسایی کردیم. خانواده ای که در این سرما وضعیت خوبی برای زندگی نداشتند  وتوانستیم با همکاری دوستان در عرض ۲ روز برای آن ها اسکان دائم تهیه کنیم.
qaboosnameh 1فاطمه بخارائی زاده می گوید: این خانواده فرزندانی هم دارند که ظاهرا با مادربزرگشان زندگی می کنند و ما در برنامه خود داریم تا بزودی پیگیر وضعیت آنان که ظاهرا ترک تحصیل هم کرده تند شویم.
او در ادامه می گوید: این خانه با مبلغ یک میلیون تومان رهن و ماهی 200 هزار تومان در اختیار این خانواده قرارداده شده است که البته این مبالغ از وی یکی از دوستان قطار مهربانی پرداخت می شود.

qaboosnameh 4فاطمه بخارائی زاده ادامه می دهد : قطار مهربانی را از همان سالها به راه انداختیم و با یاری خداوند و همت دوستان در این مدت با تامین غذا و لباس بخشی از نیازهای نیازمندان را تامین می کنیم.
بخارایی زاده استفاده از ظرفیت روزهای تعطیل بویژه روز اربعین برای کمک رسانی می گوید و اینکه در این روز بعد از برگزاری مراسم زیارت عاشورا غذاها به درب منازل نیازمندان برده می شود.

qaboosname
او با اشاره به ایجاد دیوارهای مهربانی می افزاید: یکسال است دیواری به نام دیوار مهربانی مطرح است اما قطار مهربانی دبستان 15 خرداد 7 سال است به صورت روزانه این کار را انجام می دهد.
این مدیر دبستان هدف از طرح این مسئله و کارهای قطار مهربانی را ایجاد انگیزه عنوان می کند و معتقد است انعکاس کارهای خیر در تقویت حس انساندوستی در بین مردم تاثیر مثبتی دارد و گرنه بانیان، توفیق لازم را از این کار و عنایات خداوند دریافت خواهند کرد.
qaboosnameh 2
qaboosnameh 5

qaboosnameh 8

qaboosnameh 7

qaboosnameh 6

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو