گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 1979

10 فروردین 1403 06:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در قالب اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان؛ 12 بند برنامۀ کمیتۀ دانشجویی شهرستان گنبد اجرا شد

رئیس دانشگاه دولتی گنبدکاووس گفت: در قالب اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان ، در کمیته دانشجویی شهرستان گنبدکاووس 12 برنامه شاخص در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و اردویی اجرا شد.

به گزارش قابوس نامه، حسین گلچینی با اعلام این مطلب تصریح کرد: المپیاد ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، دومیدانی،تیراندازی با تفنگ بادی و دارت با شرکت 400 دانشجو در قالب 18 تیم شرکت کننده از دانشجویان دانشگاههای شهرستان گنبد برگزار شد.
وی همچنین اجرای برنامه پیاده روی دانشجویان در جاده آزادشهر به امامزاده آق امام این شهرستان در اردیبهشت ماه گذشته،برگزاری13یادوارۀشهدای دانشجو در دانشگاههای فرهنگیان، آزاد، موسسه آموزش عالی شرق،دانشکده فنی کوثر، علمی کاربردی2 و دانشگاه دولتی گنبد، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و نشست های بصیرتی با موضوع شهادت را از دیگر برنامه های اجرا شده در قالب کمیته دانشجویی اجلاسیه 4هزار شهید گلستان در گنبدکاووس برشمرد.
گلچینی ادامه داد: دو محفل انس با قرآن نیز در همین راستا در دانشگاه دولتی گنبد برگزار شد و برپایی نمایشگاهی در حوزه شهادت ،بصیرت و ولایت در موسسۀ آموزش عالی شمس، اجرای اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این قالب برگزار شده است.
رئیس دانشگاه گنبد همچنین اذعان کرد: نرم افزار 69 شهید دانشجوی گلستان که کاری از دانشجویان دانشجویان دانشگاه گنبد است نیز با حضور رئیس سازمان بسیج علمی و پروهشی رونمایی شد.
حسین گلچینی از اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه گنبد نیز خبر داد که با اعتبار یک میلیارد ریال ساخته شده است و قرار است همزمان با همایش 15 هزار نفری رزمندگان گلستان افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو