گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2050

04 اردیبهشت 1403 23:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پای کلاس درس فرمانده عزیز اسلام؛ فتنه خطرناک تر از جنگ/چرا برخی مسئولین هنوز نسبت به فتنه88 موضع شفاف ندارند

سردار محمدعلی جعفری با اشاره به اینکه فتنه 88 بسیار خطر ناک تر از دوران 8 سال دفاع مقدس بوده است، گفت: اگر من را به عنوان یک کارشناس دفاعی امنیتی قبول دارید، به شما می گویم به هیج وجه خطر 8 سال دفاع مقدس با فتنه 88 قابل مقایسه نیست، فتنه بسیار خطر ناک تر از جنگ بود، چرا برخی مسئولین هنوز نسبت به فتنه88 موضع ندارند؟!

به گزارش قابوس نامه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب در اولین کنگره رزمندگان استان گلستان، افزود: امروز سه واژه انقلاب اسلامی، شهید و شهادت و وحدت از محورهای اصلی هستند که باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم.
وی با بیان اینکه این انقلاب مخصوص مذهب خاصی نیست، گفت: امام(ره) همیشه بر وحدت کلمه مسلمانان تاکید داشته و این انقلاب اسلامی مربوط به مسلمانان و اسلام است.
.فرمانده سپاه پاسداران دشمنی آمریکا را روشن و واضح عنوان کرد و افزود: امروز دشمنی آمریکا بر هیچ کس پوشیده نیست، بخشی از مردم تردید داشتن که در موضوع برجام و هسته ای مکر دشمنان و بی اعتمادی به دشمن شفاف و روشن شد.
وی با بیان این سوال که تهدید های و خطر اصلی علیه انقلاب اسلامی چیست؟ گفت: امروز در جنگ نرم که از سوی رسانه های خارجی پشتیبانی و هماهنگی می شود، سرداران و فرماندهانی میانی در داخل کشور دارد که با انقلاب اسلامی مخالفت می کنند و مشکل امروز ما این وحدت شکن های سیاسی هستند.
 سرلشکر جعفری با بیان اینکه مشکل انقلاب با افرادی است که چه مسئول و غیر مسئول وحدت را از بین می برند، تصریح کرد:  وحدت شکن سیاسی کسی است که با محور ولایت فقیه محالفت کند.
انقلابی بودن و انقلابی ماندن به این معناست که با افرادی که حرفهایی غیر از تعیین مواضع رهبری دارند واز تریبونها استفاده کرده و خلاف جهت انقلاب هستند موضع داشته باشیم، نباید مواضع خود علیه مخالفان ولی فقیه را با ملاحظاتی بیان کنیم باید موضع شفاف و روشن کنیم.
هشدار به طرح گفتمان نفوذ
وی با اشاره به اینکه در دهۀ اول انقلاب تهدیدهای امنیتی  و دیگر تهدید ها مطرح می شد ولی امروز گفتمان نفوذ و جهاد کبیر به معنای اطاعت نکردن از دشمن بیشتر مطرح می شود، تصریح کرد: شناخت دشمنان برای عمل در مقابل آنها برای اینکه بگوییم مجاهد هستیم بسیار مهم است، امروز ولایت فقیه محور اصلی وحدت انقلاب اسلامی است.
منافات جدی گرامیداشت یاد شهدا با ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک و معیار ما باید نسبت به انقلابی بودن روشن شود، این جلسات باشکوهی که برای این عزیزان برگزار می شود باید ما را متوجه کند چه گروهی و چه کسانی بدنبال ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی هستند در غیر این صورت گرامیداشت یاد شهید و زیر پا گذاشتن اهداف آنان با هم منافات دارد.
سرلشکر محمدعلی جعفری با بیان  اینکه انقلاب اسلامی از مخالفین داخلی لطمه بیشتری می بیند و نگران مسائل داخلی است، افزود: تهدید داخلی از همان ابتدا مسئله ما بوده است و امروز که در جنگ نرم از رسانه های خارجی پشتیبانی و هماهنگی می شود سرداران و فرماندهان میانی آن در داخل هستند.
تحقق ادعای انقلابی نیازمند مواضع شفاف
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عده ای امروز با ادعای انقلابی بودن و همراه انقلاب شدن خود وحدت شکنی می کنند، تصریح کرد: ما باید موضع خود را در برابر آنها شفاف و روشن بکنیم، اگر به دشمنی های این برهه توجه نکنیم آرام آرام ارزش ها و اصول ما و مبانی قرآنی ما را زیر سوال می برند.
وی افزود:تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی بدون مجاهدت مال و جان و خون دادن در این مسیر میسر نمی شود و در راستای تحقق این هدف انقلاب اسلامی موفق بوده است که امروز رسانه های خارجی با دشمنی های خود نمایانگر این مطلب است.
سردار جعفری با اشاره به اینکه هرچه انقلاب اسلامی جلوتر می رود، دشمنی ها بیشتر شده و ایستادگی و ماندن در صراط حق پیچیده تر و سخت تر می شود، افزود: نمی توان امروز با موضع گیری های کلان و بی خاصیت از انقلاب اسلامی دفاع کرد، اولین شرط طی مسیر انقلاب اسلامی و پاگذاشتن بر جای پای شهیدان شناخت دشمن است، باید مخالفین را بشناسیم و آمریکا اولین و بزرگترین دشمن این انقلاب است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو