گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2062

01 اردیبهشت 1403 16:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان در اجلاسیه 4 هزار شهید استان: نقش شهدا فراگیر و فرازمینی است و باید سبک زندگی شود

استاندار گلستان در نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان  گفت: نقش شهدا فراگیر و فرازمینی است و باید سبک زندگی شود و هم زمان و هم بشریت در تصرف شهیدان است و بدهکار شهدا هستند.

به گزارش قابوس نامه، حسن صادقلو با اشاره به وصف شهدا در قرآن کریم افزود: اگر چه شهدا وصف ناشدنی هستند اما در مقام نزول به عنوان کسانی  یاد شده اند که در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی ادامه داد: شهدا نقشی ایفا کردند که سبک زندگی شد و اگر امروز ما برای اینپنین مراسمی هزینه ای می کنیم برای فخری است که می خواهیم نقش آنها زنده بماند و نقش آنها سبک زندگی ما شود.
استاندار گلستان تصریح کرد نقش شهدا تنها به ایجاد یک تاریخ نبود بلکه در اولوالعزم تاریخ به دنبال ایجاد فلسفه بودند ،تا یک مکتب و مدل ایجاد کنند.
حسن صادقلو همچنین گفت: دشمن از الگوگیری از شهدا در دفاع مقدس وحشت دارد و مابی تردید شهدا را یک ثروت و زنده نگه داشتن نام و یاد آنها را یک مسیر می دانیم و برای انقلابیگری و مبارزه با با باطل نیازمند این مدل هستیم.
وی مدل و نقش آفرینی شهدا در دفاع مقدس را مدل پاسخگو در عرصه باطل جهانی عنوان کرد که اگر کسانی به دنبال مغفول ماندن آنها دارند به دنبال نمود باطل و مدل نشدن راه شهیدان هستند.
استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد خونبهای شهیدان تمودن ساز در عرصه ایجاد تمدن اسلامی شود و با تاسی از سخنان رهبر انقلاب گفت: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با ستاد اجرایی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان فرمودند؛وظیفه ما به چشم و ذهن مخاطبان رساندن این حرکت و مدل هاست.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو