گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2142

30 فروردین 1403 21:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس: حادثه 9 دی را ملاک نزدیکی به ولایت فقیه می دانیم/هنوز برخی کودنها از ملت و رهبری طلبکارند

امام جمعه گنبدکاووس گفت:ما حادثه 9 دی را  تجلی باطن این ملت و تجلی امدادهای غیبی حضرت حق و ملاک نزدیکی به ولایت فقیه می دانیم.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس، افزود: نهم دی روزی است که باطن ملت ما و آنچه باعث اقتدار و تولید قدرت در کشور است یعنی فرهنگ عاشورایی مردم ما و فرهنگ ولایی و تولی مردم و ایثار و فداکاری و هوشمندی مردم ما را آشکار کرد.
وی با بیان اینکه دشمن می خواست به وسیله نقشه های خودش برای برخی از افراد در داخل کلاس انقلاب رنگی برگزار کرده بود،گفت: از خانه اصحاب فتنه درسهای انقلابهای رنگی که خارجیها برای ایرانی ها گذاشته بودند، جزوه های آنها پیدا شده است.
فتنه، حرکتی بزرگ، متعصبانه منتها حساب شده و شیطانی علیه انقلاب
وی با اشاره به دست دشن باعث شده بود که یک حرکت بزرگ کور و متعصبانه ای منتها حساب شده و شیطانی علیه انقلاب ما به راه بیافتد، تصریح کرد: چند روز گذشته فرمانده سپاه، سرلشکر جعفری که او را می توان متخصص در راهبردهای نظامی و انقلابی دنیا دانست و در دنیا چند نفر اگر متخصص باشند یک نفر ایشان است، در سخنرانی در اجتماع بزرگ رزمندگان گلستان بیان کردند که خطری که فتنه 88 برای انقلاب داشته، از خطر 8 سال جنگ تحمیلی خطرناک تر است.
برخی متحجرین و کودنها از رهبر و ملت طلبکارند
امام جمعه گنبدکاووس گفت: هنوز بعضی از کودنها، متحجرین که ریشه در رفاقت با سران فتنه دارند از ملت ، رهبری و دستگاه قضایی طلبکارند که چرا شما لطف کردید و مهربانی به سران فتنه کردید که چرا الان ممنوع تصویر هستند؟!
حجت الاسلام ترابی افزود: اینها که بر نظام شوریده اند و بالاترین دشمنی ها را با این ملت کرده اند وقتل آنها واجب است، نقشه کشیدند و ابزار دست دشمن واقع شدند، امروز طلبکار شدند.
مدعیان طرفداری از ولایت بسیارند/موضع گیری روشن در برابر فتنه،‌ملاک راستگویی مدعیان طرفداری از ولایت
وی با بیان اینکه مدعیان طرفداری از ولایت بسیارند، تصریح کرد:اگر بخواهیم بدانیم که چه  کسی از همه سالم تر است و راستگو در طرفداری از ولایت فقیه است، آن کسی است که روشن تر در مقابله با فتنه موضع گیری کرده باشد، آن کسی که تحلیل روشن تری از فتنه بدهد و با حمایت و تحلیل خودش دست رهبری را باز کنند در رابطه برخورد با کسانی که شورش حساب شده در مقابل با دشمن انجام دادند.
تجلیل از ولایت فقیه به این است که به راهی برویم که رهبری اشاره دارد
حجت الاسلام ترابی در ادامه اظهار کرد: در حوادث عادی همه کسانی که مثلا در مسیر عادی مخالف نظام نیستند، مثلا نهضت آزادی هم ممکن است از ولایت فقیه تجلیل کند، تجلیل از ولایت به این است که بر سر دوراهی ها آنجایی برویم که رهبری اشاره می کند و هدایت و حمایت رهبر عزیز را ببینیم.
هرچه ارگان و نهاد انقلابی تر باشند، در عمل موفق ترند
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه به روزی که صنعت هواپیمایی اشاره کرد و گفت: از موقعی که امنیت پرواز به دست نیروی انقلابی برخواسته از جان ملت شکل گرفت، هیچ ناامنی و حادثه ای رخ نداد و این در حالی است که کشورهای غربی مدعی امنیت، مشکلات زیادی در امنیت پرواز خود  دارند، نهادها و ارگانهای ما هرچه انقلابی تر باشند، در عمل موفق ترند.
وی در اشاره به آزادی کامل حلب، و نقشه های از پیش تایین شده آمریکا برای سوریه، تصریح کرد: در قرآن آمده است که با سران کفر بجنگید،نه اینکه آنها ایمان ندارند، بلکه آنها بدعهد هستند، نمی توان به آنها اعتماد کرد.
امام جمعه گنبدکاووس توفیق اخلاص در عمل را به دوست داشتن اخلاص دانست و گفت: اخلاص در عمل یعنی اینکه خداوند عملی را انجام دهد که نیاز به شنیدن و تعریف دیگران  و منتظر پاداش آنها نباشد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو