گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2195

10 فروردین 1403 05:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس: سارق خودرو با 6 فقره سرقت در گنبد دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان، سارق خودروبا 6 فقره سرقت در گنبد دستگیر شد.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ محمدعلی عسگری با اعلام این خبر به خبرنگار ما، تصریح کرد: در پی دریافت گزارش های متعدد درباره وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو به این مرکز انتظامی ، این موضوع در دستور کار نیروهای پلیس قرار گرفت.
عسگری ادامه داد: با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای گشت شبانه روزی به طور محسوس و نامحسوس، ماموران به یک دستگاه خوردوی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی این خودروی پراید یک جفت پلاک کشف و با استعلام از پلیس راهور مشخص شد، سرقتی است که  پس از انجام صورتجلسه به همراه وسیله نقلیه مذکور به کلانتری 12 گنبد دلالت داده شد.
فرمانده نیروی انتظامی اذعان کرد: در تحقیقات اولیه فرد دستگیر شده به 6 فقره سرقت خودرو و به سرقتی بودن خودروی پراید اعتراف کرد و با هماهنگی  و حکم مراجع قضایی روانۀ زندان شد.
وی ضبط خودرو، لاستیک،آچار آلات، زنجیر چرخ ،رینگ خودرو و باطری را از اقلامی برشمرد که در این عملیات کشف شده است و گفت: ارزش ریالی این اقلام صد میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده نیروی انتظامی گنبد در ادامه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی ماموران گشت انتظامی، از شهروندان و کلیه دارندان خودرو خواست تا در هنگام ترک آن از بسته بودن درب اطمینان حاصل کنند و از قراردادن اشیاء قیمتی ، کارت اعتباری، وجه نقد و کیف دستی که جلب توجه می کند جدا خودداری کنند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو