گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2294

10 فروردین 1403 05:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا : استبکار ستیزی؛ وجه تمایز مسلمان انقلابی با سازش کار/ امام را با خاطره گویی تحریف می کنند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: نعمت استکبار ستیزی، وجه تمایز میان مسلمان انقلابی با سازش کار است، ما باید مراقب فتنه جدید باشیم، قصد دارند با خاطره گویی امام را تحریف کنند.

به گزارش قابوس نامه،حجت الاسلام محمد باقر روحانی فر با بیان این مطلب در همایش گفتمان دینی انقلاب اسلامی در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، افزود: فتنه جدید چند لایه و سنگین است، از امام تحریف شده حمایت می کنند و خوبان را به دوقطب تقسیم خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در فتنه جدید کسانی در دستگاه اباعبدالله(ع) پرورش پیدا می کنند که از حسین بن علی(ع) شمشیر به سر زدن را بلد هستند،گفت: در فتنه جدید شیعه افراطی به وجود می آید که به مقدسات اهل سنت توهین می کنند.
حجت الاسلام روحانی فر با بیان اینکه دشمن سعی در نفوذ در اقتصاد کشور را دارد، تصریح کرد: عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و باز کردن راهی با شرکت های خارجی در داخل، نتیجه نفوذ است.

qaboos1 10
 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه  در سال 78 فتنه کوی دانشگاه، و سال 88 توهین به مقدسات و آتش زدن قرآن انجام شد، گفت: در فتنه 88 مردم وارد عمل شدند و مقابل فتنه  ایستادند، به سران فتنه گفته شد اگر با آنها که به مقدسات توهین می کنند همسو نیستید، اعلام کنید، ولی آنها به سابقه و نقش های خود در نظام تاکید کردند و اعلام برائت نجستند.
وی با بیان اینکه راه مقابله با نفوذ، رسیدن به مقام صالحین است، تصریح کرد: صالحین افرادی هستند  ولایت مدار ،دنیا گریز، پرتلاش، همرنگ با امام و به امور خانواده  را در نظر می گیرد، نمونه بارز آن قمر بنی هاشم(ع) است.
دکتر روحانی فر با بیان اینکه انسان صالح مقابل پیشنهاد های مادی ایستادگی می کند، افزود: ما وقتی موفق هستیم که سیاست را از بطن دین بیاوریم، به الگوههای مان گره بزنیم واحساس تکلیف را از مبانی متن قرآن بیرون بکشیم.


رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به هدف دشمن رخنه درون پیکره فرهنگی مهدویت است، گفت: آنها امید قطعی مردم به آینده را نشانه گرفته اند و می خواهند با این کار ابتدا جلوی حرکت جریان فرهنگی گفته شود و سپس کادر سازی اتفاق نیافتد.
حجت الاسلام روحانی فر با بیان اینکه ما روزانه 10 بار در نماز جمله" اهدنا صراط المستقیم...." را بیان می کنیم، گفت: خداوند به پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحین نعمت داده است که آن نعمت چیزی جز جرم ستیزی و مقابله با ظلم نیست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فلسفه تمام قیام ها، جهادها و شهادتها مقابله با جرم و استکبارستیزی است، این نعمت بزرگی است که وجه تمایز مسلمان  انقلابی با مسلمان سازش کار را نشان می دهد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو