گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2399

01 اردیبهشت 1403 21:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان: هاشمی رفسنجانی هیچ گاه مبانی خود را عوض نکرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در مراسم بزرگداشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گنبد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله کسانی بود که در طول انقلاب هیچ گاه مبانی خود را عوض نکرد.

به گزارش قابوس نامه، آیت الله نورمفیدی با اشاره به آیات قرآن افزود: آنچه تاثیر گذار می باشد این است که در همۀ شئونات زندگی مطیع خدا باشیم و در همه کارهای ما او حضور داشته باشد و این به معنای ربوبیت الهی است.
وی اضافه کرد: یکی از  نشانه های قبول ربوبیت خداوند را این مسئله دانست که نمی شود هم خدا را قبول داشت و هم با طاغوت سازش کرد و کسیکه ربوبیت را قبول می کند باید شاخ و برگ طاغوت را بشکند و با کسانی که راه خدا را سد می کنند مبارزه کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان، در ادامه سخنانش با عنوان این مطلب که هاشمی سالها قبل از شروع نهضت و انقلاب اسلامی طرفدار اندیشه و تفکر امام بود و با شروع نهضت امام عده ای خاصی چون آیت الله هاشمی ، رهبر معظم انقلاب و شخصیت هایی چون مطهری ،بهشتی بودند که با تمام وجود آمدن و وارد این عرصه شدند و همه مشکلات و سختیها را به جان خریدند.
آیت الله نورمفیدی اذعان کرد: جوانان امروز باید افرادی چون هاشمی رفسنجانی را بشناسند تا بدانند این کشور چگونه توانست از سلطۀ استعمارگران نجات پیدا کند. این کشور مورد تاخت و تاز آمریکائیها بود و برای اینکه از حلقوم این لاشخورها بیرون کشیده شود امثال آیت الله هاشمی ، مقام معظم رهبری و بزرگانی که امروز اغلب از میان ما رفته اند سختیهای بسیاری کشیده اند.
وی رمز پیوند اساسی جوانان با انقلاب را شناختن مبازرانی چون آیت الله هاشمی در جریان انقلاب عنوان کرد و گفت: باید ببینیم چه مسیری طی شده است که امروز به استقلال رسیده ایم البته نمی گوئیم مشکلاتی نداریم ولی آنچه به دست آوردیم با همۀ سختیهایش می ارزد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان، گسترش راه، اندیشه و تفکر امام راحل  را از تلاش های مرحوم هاشمی رفسنجانی عنوان و به تاسیس "مجله مکتب شیعه" در راستای این اهداف اشاره کرد.
آیت الله نورمفیدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب برای درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را خط بطلانی بر نقشه های برخی دانست که سعی در ایجاد شکاف بین وی و رهبری بودند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو