گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2470

29 اسفند 1402 12:06

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عملیات احداث دو بوستان تفریحی در گنبدکاووس آغاز شد+تصاویر

عملیات احداث دو بوستان 7 هکتاری و 4 و نیم هکتاری در گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش قابوس نامه، شهردار گنبدکاووس با اشاره به پیش بینی هزینه 12 میلیارد تومانی برای نوسازی و بهسازی پارک داریوش، گفت: در این پارک تلفیقی از فضاهای تجاری، تفریحی و ورزشی مانند دوچرخه سواری، آموزش ،حفظ و نگهداری گلها و مسیر سلامت را داریم.
منصور طعنه گنبدی با بیان اینکه این پارک در 5 بوستان، کودک، کتاب و موزه، گلها، سلامت و مشاهیر بهسازی خواهد شد، افزود: اتمام فازاولیه این بوستان طی مدت زمان 6 ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان پیش بینی می شود که در مرحله نخست به آماده سازی سطح و کاشت نهال براساس طرح می پردازیم.

qaboos1 1
وی  در ادامه هدف اصلی از این اقدام را احیاء پارک قدیمی داریوش و ایجاد محیطی تفریحی برای شهروندان دانست و گفت: در طرح پایانی دیوارهای پیرامونی پارک نیز برداشته خواهد شد وفضایی تلفیق شده با محیط شهری خواهد داشت.
 پارک داریوش گنبدکاووس جز یکی از پارکهای قدیمی این شهرستان در انتهای خیابان استاد شهریار واقع است.
پارکی 4 و نیم هکتاری همراه با امکانات ورزشی
رئیس شورای شهر گنبدکاووس نیز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آغاز عملیات ساخت دومین پارک هکتاری دیگر در گنبدکاووس، گفت: این پارک در زمینی به مساحت 4 و نیم هکتار در انتهای خیابان امامزاده غربی واقع است که در این پارک زمین چمن فوتبال،زمین والیبال، والیبال ساحلی و زمینی برای سپک تاکرا طراحی شده است.

qaboos1 1
ابراهیم عطالر با بیان اینکه در این بوستان فضاهای اجتماعی نیز در نظر گرفته شده ، افزود: آمفی تئاتر روباز، محل اجتماعات برای بازنشستگان، کافی شاپ و فضاهایی مانند آب نما برای بازی، مسیر دوچرخه سواری و اسکیت برد طراحی شده است.
وی در ادامه افزود: هزینه یک میلیارد ریالی برای احداث این پارک پیش بینی شده است که به نظر می رسد در 6 ماه آینده به اتمام برسد، در نظر داریم تا در صورت آمادگی بخش هایی از مدیریت فضاها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو