گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2485

01 اردیبهشت 1403 12:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس: زنان برای ارائه توانمندی های خود باید به خودباوری برسند

مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه کمیتۀ دهه فجر شهرستان بخش عمده ای از تبلور توانمندی های زنان را در تقویت حس خودباوری عنوان کرد.

به گزارش قابوس نامه، فاطمه آقابزرگ افزود: توانمندی های بانوان ما بسیار زیاد است و شاید بخشی به علت نداشتن فرصت ارائه دیده نشده باشد ولی به نظر من بانوان ما هر گاه که خود خواسته اند مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس، توانمندیهایشان دیده شده است.
وی همچنین با اشاره به پیگیری احداث پارک و بازارچۀ دائمی توانمندی های ویژه بانوان از سوی فرمانداری اذعان کرد: بنا داریم در دهه مبارک فجر نیزهمایش بانوان تاثیرگذار و فعال دوران انقلاب را در گنبدکاووس برگزار کنیم.
آقابزرگ تصریح کرد: در برگزاری این همایش تمام بانوان شهر دخیل خواهند بود و این کار برای جلوگیری از موازی کاری دستگاههای اجرایی است تا از تمام بانوان تاثیرگذار و فعال در دوران انقلاب با حضور مسئولین ارشد شهرستان تقدیر شود.
وی برگزاری جشن مادران و دختران را نیز از دیگر برنامه های پیشنهادی حوزه بانوان  فرمانداری گنبد عنوان کرد که در حاشیه آن بازارچه توانمندیها و نماشگاه عکس برگزار شود.
مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: اجرایی شدن پارک بانوان و بازارچه اشتغال دائم زنان مستلزم زمان است ولی چون از مدت ها قبل در دستور کار است لازم است فشرده تر و در زمان کوتاهتری انجام شود.
وی خطاب به بانوان رابط ادارات و نهادها با تاکید بر پرهیز از نگاه تعصبی و دفاعی نسبت به ادارات خود گفت: با دل قدم بردارید و به این فکر باشید که کاری برای تمام بانوان شهرستان انجام دهیم.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: امروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی نمی توان هیچ تفکیک جنسیتی در هیچ حوزه ای برای نقش آفرینی زنان با مردان قائل شد و زنان ما در همه صحنه های اجتماعی اقتصادی فرهنگی در کنار مردان نقش موثر دارند.
فرهاد شیبک تصریح کرد: نقش زنان در بعد از انقلاب در یک مسیر توسعه قرار گرفته است و این نقش آفرینی در قیاس با قبل از انقلاب محسوس است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو