گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2547

30 فروردین 1403 17:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده مردم گنبدکاووس: فرهنگ سازی، راهکار موثر در حفاظت محیط زیست/دکتر بسکی یک راه وجریان است

نماینده مردم گنبدکاووس  گفت: : صیانت از محیط زیست وظیفه همه است  و یکی از راهکارهای موثر در حفاظت از محیط زیست، فرهنگ سازی می باشد.

به گزارش قابوس نامه، قرجه طیار با بیان این مطلب در سومین جشنواره گرامیداشت دوستداران محیط زیست استان گلستان و بزرگداشت زادروز دکتر بسکی در گنبدکاووس،افزود: برای من سعادتی است که در جمع دوست داران محیط زیست باشم و برای دکتر بسکی مرد بزرگ محیط زیست گرامیداشت بگیریم.
وی  با  بیان پاسخ این سوال که چرا شخصیتی مانند بسکی افکار عمومی را به خود جمع کرده است؟ ادامه داد: دکتر بسکی همه عمر و زندگی خود را صرف حفظ محیط زیست کرده است، محیطی که نیاز زندگی سالم و بی خطر است.
نماینده مردم گنبدکاووس گفت: بسیاری از انسانهای تمدن های بشری ابتدا در کنار رودخانه ها، جنگل و طبیعت زندگی می کردند که با اختراع صنعت و توسعه شهرنشینی از محیط زیست فاصله گرفتن و به بزرگترین عنصر تخریب محیط زیست تبدیل شدند و در این بین انسانهایی خیر اندیش به فکر حفظ محیط زیست افتادند.

watermarked IMG 7253بسکی یک راه و جریان است
طیار با بیان اینکه حفظات از محیط زیست در آموزه های دینی ما اشاره شده است، تصریح کرد: زندگی ما به محیط زیست وابسته است و اگر مراقب نباشیم آثار مخرب بسیاری را برای ما در پی خواهد داشت.
وی در پایان دکتر بسکی را یک راه،‌جریان و روش دانست که فراموش شدنی نیست.
گفتنی است در این مراسم مدیرکل محیط زیست،فرماندار ویژه گنبدکاووس و مردم و مسئولین حضور داشتند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو