گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2733

10 فروردین 1403 14:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس؛ بانوان در معنویات پیشگام باشند

امام جمعه گنبدکاووس در دیدار با بانوان شهرستان گنبد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با اشاره به تاکید آیات و روایات به پیشتازی زنان در امور مختلف گفت: بانوان در معنویات پشگام باشند.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی تصریح کرد: این پیشتازی ممکن است در خوبی ها و بدی ها باشد و بانوان ما باید سعی کنند در مسیر خوبی ها همیشه پیشگام و پشرو باشند.
وی با عنوان این مطلب که انقلاب ما پیشرو در پاکی و اخلاق و نماز و ذکر خداست و انقلاب حضرت مهدی (عج) نیز که منتظر آن هستیم پر از راستی و پاکی است لذا اگر این پاکی و راستی را تمرین کریدم به آن غایت نهایی می رسیم وگر نه هر چقدر تلاش کنیم باز هم با آن فاصله داریم.

qabppsnameh 4
طبعا جامعه مدرن ایجاد فحشا می کند/ بانوان بیشتر به فرزندان خود محبت کنند
حجه الاسلام ترابی با تاکید بر وجود نکات انحرافی بیشتر در جامعۀ مدرن و ایجاد زمینه های فحشا اظهار کرد: در این جامعه که تحریک ها و فاشار ها بیشتر است و خواسته های دنیایی در جامعه زیاد است ، بانوان باید بیشتر به فرزندان خود محبت کنند و به معنای واقعای برای آنها وقت بگذارند.
وی ادامه داد اگر با آنها رفیق نباشید و برایشان وقت کافی نگذارید ممکن است بیرون از منزل عواطف مورد نیاز آنها تامین شود و این مشکلات و آسیب هایی را به همراه دارد.
امام جعمه گنبدکاووس متوسط زمانی را که والدین در یک شبانه روز صرفا  برای فرزندان خود صرف می کنندرا 20 دقیقه عنوان کرد و با ابراز تاسف از این آمار هشدار داد اگر روند اینگونه ادامه داشته باشد ، جای خالی عواطف در فرزندان باقی خواهد ماند.

qabppsnameh 2
ترابی ضمن تاکید بر نقش بانوان در روند پیگیری و حل مشکلات از آنان خواست تا با ارائۀ مداوم ایده ها و نظرات خود به ستاد نماز جمعۀ شهرستان در مسیر رفع مشکلات این قشر در گنبدکاووس کمک کنند.
مشاور فرماندار ویزه گنبد در امور زنان نیز در این جلسه از شکاف میان برخی اظهارات در مورد ظرفیت مدیریتی زنان و عدم توجه به این مسئله در عمل انتقاد کرد و گفت: علی رغم وجود توانمندیهای حوزه زنانف متاسفانه آن نگاه درست به جایگاه و مدیریت آنان نیست و در ادامه سیکل معیوبی که در سیاست هاست در شهرستان نیز احساس می شود و تاکنون از کنار این توانمندیها به سادگی گذشته اند.

qabppsnameh 1
فاطمه آقابزرگ خواستار اصلاح این نگاه و توجه بیشتر به شایسته سالاری در بکارگیری بانوان در برخی مدیریت ها شد که مورد تائید امام جمعه نیز قرار گرفت.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو