گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2752

09 فروردین 1403 12:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی فرماندار ویژه گنبدکاووس: راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای نمایش وحدت و اقتدار است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژۀ گنبدکاووس حضور پرشور مردم در راهپیمایی را پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: راهپیمایی ما در 22 بهمن فرصتی است که با وحدت و اقتدار  بیش از پیش و انزجار و بیزاری از استکبار جهانی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش قابوس نامه، فرهاد شیبک در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان،  افزود: این حضور مردم تجلی تجدید میثاق با آرمانهای امام(ره) و مقام معظم رهبری است.
شیبک با اشاره به وابستگی همه جانبۀ نظام شاهنشاهی پیش از انقلاب اسلامی و عدم استقلال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در رژیم منحوس پهلوی اذعان کرد: این وابستگی کاملا مشهود بود و اسلام ستیزی در کشور وجود داشت و تمام هزینه ها و درآمدهای کشور صرف تحکیم سلطه استکبار در منطقه می شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین از تمام ظرفیت های خود برای برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن استفاده کنند، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه و در پیش بودن انتخابات لازم است تا با فراهم کردن بستر راهپیمایی، آمادگی لازم را برای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی داشته باشیم.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویزه گنبد به جهانی شدن انقلاب اسلامی و استقلال سیاسی و اجتماعی مردم اشاره کرد و اظهار کرد: باید همه به این هدف بزرگ انقلاب توجه کنیم و در راستای تحقق آن گام برداریم.
دهۀ فجر شناسنامه انقلاب است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در ادامه ترامپ را مصداق آیه" صمم، بکمن و هم لایعقلون " دانست و افزود: مردم در راهپیمایی به رئیس جمهور جدید آمریکا خواهند فهماند که 37 سال از انقلاب اسلامی گذشته است  و ما با صلابت و استقامت ایستاده ایم.
حجت الاسلام علی فتحی با بیان اینکه خروجی تمام برنامه ها به حضور مردم و مسئولین در 22 بهمن ختم می شود، گفت: دهۀ فجر شناسنامه انقلاب است و حضور مردم در این راهپیمایی باعث تقویت انقلاب خواهد شد.
گفتنی است راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 و نیم صبح روز جمعه 22 بهمن ماه از روبروی مسجد قائمیه به سمت مصلی نمازجمعه امام جعفرصادق(ع)  برگزار می شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو