گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2775

10 فروردین 1403 15:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران چهارمین ابر پروژه جهان را در اوج تحریم ها ساختیم/ در عرصه مقاومت دشمن به زانو درآمده/ سپاه بلاگردان انقلاب است

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: فرزندان شما در خاتم الانبیاء(ص) چهارمین ابر پروژه جهان را ساختند و این پروژه 9 ماه زودتر از موعد تعریف شده و در اوج تحریم ها اتفاق افتاد.

به گزارش قابوس نامه، سردار سالار آبنوش در جمع مردم گنبدکاووس، با بیان اینکه مردم با اگاهی و بصیرت وفاداری خود پای اسلام و انقلاب ایستاده اند و امروز تجلی وحدت و همبستگی بودند، گفت: مرور کنیم 38 سال پیش چه اتفاقی افتاد و خدا چه عنایتی به ما کرد؟
وی در ادامه به عنایت خدا به کشور ما اشاره کرد و افزود: در عالم اسلام ادمهای مختلفی هستند مدعی استکبار ستیزی، ولی خداوند عنایتش را به ما کرد و ما طلایه دار و بیرق دار این حرکت شده و با مشت خالی و فریاد الله اکبر پیروز شدیم.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء در ادامه به روزهای تاریخ ساز جهان اسلام اشاره کرد و افزود: عید مبعث خداوند ایام الله یک روز مشترک در جهان اسلام است، اسلام در این  روز متولد شد و همه ما روز تولد اسلام را شیعه با سنی جشن می گیریم، در ادامه  این تولد اسلام استمرار یافت و این استمرار توسط فتنه گران در خطر بود و دشمنان دین الهی مخالفت داشتند.
22 بهمن روز تبلور اسلام است
سردار آبنوش با بیان اینکه در همه دوران نظام سلطه وجود داشته، گفت: دشمنان دلخوش کردن که بعد  از فوت پیامبر(ص)  دین اسلام از بین برود ولی خداوند عید غدیر را برای استمرار اسلام در میان ما آورد و در ادامه خداوند با روز دیگری  ضمانت کرد که اسلام هرگز نخواهد مرد و آن روز کربلا و واقعه عاشورا بود.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در ادامه 22 بهمن را ایام الله و در ادامه روزهای خداوند دانست و افزود: این روز  تبلور اسلام است و انقلاب ما ادامه بعثت پیامبر(ص)، انقلاب لایه های دشمن را کنار زده و انفجار نور ایجاد کرده  است.
با ظهور انقلاب ستون فقرات اسرائیل از هم فرو پاشید
وی در ادامه تصریح کرد:ابتدا به ما می گفتند که اسلام قادر به مدیریت جامعه نیست، ولی ما نشان دادیم که چه طور با غلبه بر طاغوت و  پیروزی انقلاب، ستون فقرات صهیونیست را فروپاشید و ما فلسطین را مسئله مهم اسلام اعلام کردیم.
سردار آبنوش در ادامه به ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان اشاره کرد و افزود: ما به دهن دشمنان می زنیم که با مطرح کردن مسائل تفرقه آفرین، سعی درایجاد انشقاق دارند، ما ید واحده ایم.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه حرکت انقلاب در سایه شریعت نزدیک به 4 دهه است که انجام شده، گفت:دشمن در تمام 4 دهه با توطئه، تهدید به جنگ، نا امنی و تشکیل گروهک های مسلح اقدام کردند و با را ه اندازی فتنه در داخل و جنگهای نیابتی و نفوذ در داخل کشور انجام داده اند.
در علوم زیرساختی در ردیف 10 کشور دنیا قرار داریم
وی در ادامه به اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای تمام جهان ارائه داد، افزود:  در مذاکرات  نظام سطله در یک طرف میز و ما به عنوان نماد اسلام ناب در طرف دیگر مذاکره کردیم و انها مجبور شدن در مقابل کشوری بنشینند که از نظر آنها به تاریخ پیوسته بود.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه ما در علوم زیرساختی به ردیف 10 کشور دنیا رسیده ایم، گفت: قطعا رسیدن به دستاوردها  با تاسی و استفاده از فقه مدرن و متعالی امام صادق و امام باقر بوده است و ما این توانمندی را از 5+1 نگرفته ایم و آنها تنها ما را در این 4 دهه تحریم کردند.
سردار آبنوش به جنگ های نیابتی اشاره کرد و افزود: دشمن همواره محور وحدت را مورد هجمه قرار می دهد، زیرا می داند که در سایه ولایت است که ما به این وحدت رسیده ایم، امروز جنگ نیابتی که دشمن به راه انداخته است باعث شده تا به خودشان برگردد و اسلام صادر شود.
دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنید
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر ضرورت بازگو کردن توانمندی ها و واقعیت ها، گفت: دشمن امروز در تربیون های خود می دمد که نظام اسلامی نتوانسته و کارامد نبوده است ولی باید از آنها پرسید که اگر نظام ما ناکارآمد است، نیاز به توطئه ندارد و این مسئله خودش گواه توانمندی بالای زیرساختی کشور ماست.
وی با اشاره به اینکه همه جمع شده اند تا برای انقلاب دست انداز ایجاد کنند، گفت: ما در سایه ولایت مطلقه فقیه، چالشهایی که برای ما طراحی می کنند را به خودشان برمی گردانیم.
سردار آبنوش به مطلبی در کتاب خاطرات کلینتون اشاره کرد و گفت: آنها داعش را برای ما ساختند ولی امروز شما آثاری از آن نمی بینید، این دلیل بر اقتدار فرزندان شما در مرزهاست، دنیا مات و مبهوت شده است که ما چگونه ریگی را  از آسمان به زمین نشاندیم و امروز داعش به بلا و چالش  برای دشمنان تبدیل شده و این در سایه مدیریت ولایت است.
فناوری ساخت پالایشگاه در دست تعدادی محدود است ولی ما صددر صد بومی آن را ساختیم
سردار سالار آبنوش در ادامه به فناوری ساخت پالایشگاه در کشور اشاره کرد و افزود : ساخت پالایشگاه در انحصار چند شرکت صهیونیستی بیشتر نیست، ولی ما صد در صد بومی آن را ساختیم و این یعنی بالاترین تکنولوژی فیزیک و شیمی و ما این مسائل را در اوج محاصره و تنگنا به دست آوردیم و دشمن اینها را به ما نداده است.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه اگر دشمن می گوید ما ناکارامد شده ایم به خاطر این است که ناامید شده و دیگر ابزاری ندارد، گفت: دشمن می ترسد تا نظام متعالی تحت عنوان ولایت فقیه دنیا را تسخیر کند.
وی در ادامه آب را یکی از مسائل مهم دنیای امروز دانست و افزود: فرزندان شما امروز تحت مدیریت رهبری در عرصه مدیریت، مهار و کنترل و انتقال اب اولین در دنیا هستند و فعالیت هایی امروز انجام داده اند که اولین در دنیاست.
قصد جنگ با کسی را نداریم اگر شروع کنند، پایان دهنده آن ما هستیم
سردار آبنوش سپاه پاسداران را بلاگردان انقلاب اسلامی  عنوان کرد و گفت: سپاه درعرصه مقاومت دشمنان را به زانو درآورده است، سپاه یعنی مردم و ما با همین مردم جنگ را به سرانجام رساندیم، برخی میگویند چرا سپاه ، چون چشم ندارند دستاوردهای امروز فرزندان انقلاب اسلامی را ببینند.
وی با تاکید بر اینکه مردم یعنی سپاه و سپاه یعنی مردم، تصریح کرد:همگی در سایه ولایت دست به دست هم داده وبه دشمنان نشان می دهیم با تمام تحریم ها اگر بحث سازندگی رابه سرانجام رساندیم در مسئله بیرونی همچنان مسئله ما فلسطین است.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: انقلاب اسلامی قصد جنگ با کسی را ندارد ولی آنچنان قدرت بازدارندگی دارد که اگر کسی دست از پا خطا کند، شروع کننده بوده ولی پایان دهنده آن ما هستیم.
انتهای پیام/  

نویسنده :

نظرات
آرشیو