گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2899

01 اردیبهشت 1403 04:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: نابودی اسرائیل سیاست تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی/انعقاد قرارداد در خانه بیگانه، تحقیر ملت ایران است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: ملت به این بزرگی، اینقدر نیاز دارد که بپذیرد در خانه بیگانه در کشور خودش، قرارداد بنویسد؟ این مسئله با بزرگی و عزت مردم ایران سازگار نیست، در آینده مراعات شود.

حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در خطبه های نماز جمعه این هفته، افزود: در هفته گذشته شاهد حضور مسئولین و رئیس جمهور سوئد در ایران بودیم که حاشیه ای داشت که مسئولین برای نوشتن قرادادها به منزل سفیر سوئد رفتند، این مسئله باعث تحقیر ملت است.
امام جمعه گنبدکاووس در سخن دیگری به بیانات رهبری در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: می خواهند ما ذهنمان درگیر تحول نباشد و به جنگ فکر کنیم،‌آمریکا 5 سال است در سوریه نتوانسته کاری کند،به ذهنش هم خطور نمی کند که بیایند و با ما درگیر شوند، این مسائل مطرح می کنند تا جنگ واقعی اقتصادی و عرصه کار و فعالیت به حاشیه برود.
وی در ادامه افزود: اگر کسی می خواهد با جریان بزرگ مردم و انقلاب همراهی کند،  رابطه اش را با فتنه  88  مشخص کند، برائت بجوید و توبه کند، اشتباهات خود را مطرح کند و مسیرش را اصلاح کند ، مردم آغوششان برای افرادی که رفتار صحیحی در چارچوب انقلاب داشته باشند،باز است و پذیرنده است، مگر برای افرادی که بر این خط اصرار دارند.
نابودی اسرائیل سیاست تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه به انتخاب ریاست جمهوری ترکمنستان اشاره کرد و افزود: ترکمنستان مرکز زندگی ثامن الائمه(ع) بوده است که یکی از کارهای خوب فرهنگی  می تواند احیاء مرکز رافت و مهربانی علی بن موسی رضا(ع) در آن محل باشد.
وی در ادامه نابودی اسرائیل را سیاست تغییر ناپذیر جمهوری و انقلاب اسلامی دانست و گفت: اسرائیل دروازه ورود غرب به آسیاست  و نابودی اسرائیل پرچم به زمین مانده سرزمین های اسلامی است که می توان الویت اصلی سیاست خارجه مستضعفین جهان اسلام دانست.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به اقدامات اردوغان در مبارزه با انقلاب مردم بحرین، افزود: وی در سالروز انقلاب مردمی بحرین به کشور سفر می کند  تا سعی کند شیخ عیسی قاسم را برای تبعید به ترکیه بیاورد، اردوغان هنوز سیاست امپراطوری عثمانی را از ذهن خود بیرون نکرده است .
معصیت خدا مبارزه با تمام حقایق هستی است  
وی با تاکید بر رعایت سه ویژگی مهم  در راستای برقراری عدالت،‌افزود: ظلم نکردن، دروغ نگفتن و خلف وعده نکردن از ویژگی هایی است که باید سعی در رعایت آن طبق روایتی از پیامبر(ص) در نظام اسلامی داشته باشیم.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه در روایات دیگری آمده فردی که سه ویژگی را نداشته باشد، از اهل بیت(ع)  نیست، گفت:  آستانه تحمل بالا نداشته باشد، یعنی نتواند به راحتی با مردم ارتباط بگیرد و حسن خلق نداشته باشد،  مورد بعدی اینکه تقوای الهی داشته باشد و گناه نکند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو