گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2900

10 فروردین 1403 20:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تا کربلا رسیدن یک یا حسین(ع) دیگر؛  شور دلدادگی در راه رسیدن به معشوق /گذرنامه کربلای پدربزرگ سرباز رسید+تصاویر

پدربزرگی که به عشق زیارت به سربازی رفته بود، حالا سربازی اش به پایان رسیده است و با اقدام برای صدور گذرنامه، مجوز خروج از مرز را در دست و شوق زیارت حرم یار را در دل دارد.

  به گزارش قابوس نامه،شوق زیارت امام حسین(ع) با مردی دارای 6 فرزند و یک نوه در روستای خاندوز سادات آزادشهر، کاری کرد که او برای گرفتن گذرنامه در سن 42 سالگی به سربازی آمده بود، حالا او خدمتش را در هنگ مرزی اترک به پایان رسانده و با اقدام به صدور گذرنامه، مجوز رسیدن به حرم یار را در دست دارد و شوق رسیدن به معشوق را در دل، به راستی  تا کربلا رسیدن، تنها یک یا حسین(ع) دیگر باقی نمانده است.
رضا اوکاتی که آخرین فرزندش 13 ماه بیشتر ندارد، به عشق زیارت امام حسین(ع) خدمت سربازی را به جان خود خرید و چشمان مشتاق وی بغض انتظار را در دلهای خود می شکند، حالا او نه تنها به زیارت می رود بلکه  افتخار خدمت در بازسازی عتبات عالیات نیز نصیبش شده است.
رئیس ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس می گوید: اوکاتی پیش زمینه کارگری ساختمانی نیز دارد و ۲۵ روز در آنجا خدمت می کند و ۵ روز نیز به زیارت دوره ای در مناطق زیارتی خواهد رفت، به احتمال زیاد او با اولین دوره اعزام در اردیبهشت ماه سال 96 راهی سفرشود.
پیش از این نیز رسانه قابوس نامه چندین خبر در رابطه با وی پرداخته بود که با استقبال بالای مخاطبین روبرو شد.
گفتنی است رضا اوکاتی در حال حاضر به فروش اسباب و لوازم خانگی در پشت ماشین خود مشغول است.

حکایت زندگی"پدربزرگ سرباز ساخته می شود/تصاویر
بوی کربلا بر مشام پدربزرگ سرباز رسید
پدربزرگی که به عشق زیارت به سربازی رفت/تصاویر

QABOOSNAMEH 2

QABOOSNAMEH 1

QABOOSNAMEH 2

QABOOSNAMEH 2

QABOOSNAMEH 2

QABOOSNAMEH 2

QABOOSNAMEH 2

QABOOSNAMEH 2

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو