گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 3135

31 فروردین 1403 10:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اجازه تعرض به منابع طبیعی را ندهید؛مسئول و غیرمسئول ندارد جانشین سپاه گلستان: برخی از مسئولین استان کار نمی کنند، به دنبال دعوای سیاسی هستند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گفت: امروز حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، رودربایستی را در این حوزه باید کنار گذاشت، با چنگ و دندان از منابع دفاع کرد،مسئول و غیرمسئول هم ندارد.

به گزارش قابوس نامه،سرهنگ حسین کریمی اول در گردهمایی منابع طبیعی، بسیج سازندگی، همیاران طبیعت و جوامع محلی گلستان در گنبدکاووس با بیان اینکه عزت، امنیت و آرامشی که امروز در جامعه حاکم شده است مدیون خون شهیدان و رهبری مقتدارنه مقام عظمای ولایت هستیم، گفت: منابع طبیعی عرصه ارزشمندی است که در هر جامعه و ملتی با هر نوع نگرش اعتقادی حفاظت آن ارزش محسوب می شود و ما هم به عنوان مسلمان و حاضر در انقلاب اسلامی که دارای ایده و تفکر تمدن نوین اسلامی هستیم، باید به آن اهمیت ببخشیم.
وی با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی در قالب انقلاب فقط در قاب مقوله دفاع نمی گنجد، افزود: پایه های دینی تمدن در همه عرصه ها باید مستحکم باشد تا الگو شود برای تمام دنیا و این خوب نیست که ما با تفکر انقلاب اسلامی و اسلام در  عرصه محیط زیست و منابع طبیعی که سرمایه ملی و اجتماعی ماست، آنها را از دست بدهیم، دنیا چه قضاوتی می کند؟
کریمی اول با بیان اینکه اگر امروز نتوانیم از منابع طبیعی حفاظت و حراست کنیم با مشکلات جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد، افزود: انقلابی بودن یعنی در عرصه ای که مسئولیم آن را خاکریز بدانیم و در عرصه منابع طبیعی نیز نباید اجازه دهیم  هرکسی به هرگوشه ای از آن دست درازی کند.
دشمن می خواهد انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد
جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با اعلام همکاری سپاه با دولت در راستای خدمت به مردم و کشور، افزود: عمل این دولت به نظام اسلامی و انقلاب برمی گردد و دشمن امروز می خواهد این نظام را ناکارآمد جلوه دهد، سپاه و بسیج به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان برای کارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در هر عرصه ای که دولت اعلام نیاز کند، کمک می کند.
سرهنگ کریمی اول افزود: در صحنه پیشرفت سپاه پاسداران جان به کف و بی ادعا در خدمت مسئولین است، در عرصه حفاظت از منابع طبیعی نیز حدود 80 بسیجی در طرح صیانت از جنگل ها در منابع طبیعی مشغول هستند و در طرح های منابع طبیعی در حوزه بیابان زدایی، کشت نهال مشارکت داریم.
جانشین فرماندهی سپاه نینوا در ادامه افزود: گنبدکاووس و دیگر شهرهای این قسمت اگر مسئولین فکری به حال بیابانها نکنند، گنبدکاووس نیز در سالهای آینده دچار مشکل ریزگردها خواهد شد، بسیج این آمادگی را دارد که در این حوزه همکاری کند.
سرهنگ حسین کریمی اول با بیان اینکه نیاز است امروز کمربند سبزی در قسمت غربی گنبدکاووس ایجاد شود، تصریح کرد: من از همه می خواهم وظیفه ای که سپرده شده به آنها با روحیه جهادی به آن نگاه کنند و اجازه تعرض و دست دارازی به جنگل را ندهند.

watermarked IMG 0256

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای کشور، افزود: دشمن جرات تعرض در قالب جنگ نظامی را ندارد، گزینه های روی میزش را به زیر میز خواهیم کشید،امروز بسیجیان مانند همان رزمنده اجازه تعرض به منابع طبیعی ندهند، مسئول و غیرمسئول ندارد.

واردات بی حساب و کتاب جوان ایرانی را بیکار می کند

وی با بیان اینکه عرصه کار در جامعه فراهم است، گفت: امروز بزرگترین مقابله با دشمن، حمایت از تولید،‌کار و تلاش است، مسئولین باید گزارش دهند که در عرصه میدان با اقتصاد مقاومتی چه کردند؟ امروز رهبری از شعارهای الکی و عمل نکردن برخی از مسئولین خون دل می خورد، واردات بی حساب و کتاب جوان ایرانی را بیکار می کند.
اگر از جنگل ها حفاظت نکنیم، فردا باید به دنبال چوب در دنیا بگردیم
سرهنگ حسین کریمی اول با بیان اینکه امروز اگر ازجنگلها حفاظت نکنیم، فردا باید به دنبال چوب در دنیا بگردیم، افزود: امروز باید با چنگ و دندان از منابع طبیعی حفاظت کنید، دشمن می خواهد ما را در همه عرصه ها وابسته کند و این را بدانید اگر قدر این منابع را ندانیم از ما گرفته می شود.

کمترین تعداد قرداد توسعه ای با قرارگاه خاتم در گلستان بسته شده است

وی با اشاره به سخنان سردار آبنوش و حضورشان در گلستان، اظهار کرد: جای تاسف دارد که استان گلستان کمترین قرارداد توسعه ای با قرارگاه خاتم را در کشور دارد، بعضی از استانها 7 یا 8 قراداد بسته اند ولی استان گلستان تنها پروژه سد نرماب را قرداد دارد.
جانشین فرماندهی سپاه گلستان با انتقاد از برخی از مسئولین، گفت: چرا گیرکردیم در دعوای سیاسی،چه آورده ای برای ما دارد؟ این همه دعوای سیاسی ما را جلو برد؟ هر روز همدیگر را می کوبند  و زیرسوال می برند، برخی از مسئولین باید کارکنند، کار نمی کنند و در مسائل سیاسی بر سر قدرت دعوا دارند،‌ مسئولی که کار نمی کند و به دنبال دعوای سیاسی است، چرا به او نگاه می کنید؟

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو