گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 3362

29 اسفند 1402 05:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبد: مهمترین کمیته ستاد انتخابات، کمیته اطلاع رسانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست خبری امروز صبح ، کمیته اطلاع رسانی را مهمتریم کمیته ستاد انتخابات شهرستان دانست و گفت: معتقدیم اگر فعالیت‌های انتخابات دیده می‌شود به واسطۀ تلاش برای انعکاس اخبار  از سوی خبرنگاران است.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در این نشست همچنین گفت: در تلاش هستیم تا هر چه زودتر اتاق خبر را برای خبرنگاران تجهیز کنیم.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام 606 کاندیدا تا پایان روز چهارم ثبت نام ، به فعالیت مطلوب ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: شهرستان گنبد نخستین هیئت بازرسی در شهرهای استان را از 20 روز گذشته آغاز کرده است و به اذعان دبیر ستاد هیئت بازرسی گلستان بخاطر عملکرد جامع و کامل از هیئت بازرسی شهرستان رضایت دارد.
کریمی یادآور شد: ما متعهد هستیم تا برابر وظایف و تکالیف و ماموریت حوزه کاری که داریم فرایند ثبت نام و در برگزاری انتخابات با کمک هیئت نظارت در فضای تعامل، سالم و امن برگزار کنیم تا در 29 اردیبهشت شاهد حضور باشکوه حداکثری مردم گنبد در انتخابات باشیم.
رئیس حوزه انتخابیه گنبدکاووس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر روستاهایی که تا کنون کاندید شورا ندارند و یا تا کنون ثبت نام نکرده اند گفت: خوشبختانه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان تا منون مشکل خاصی نداریم و برای بخش داشلی برون نیز از ظرفیت های موجود کمک گرفته شده تا خلائی در شوراها نباشد.

qaboosnameh 2
وی تصریح کرد: با کمک شما و اطلاع رسانی درست به روستائیان باید این مسئله عنوان شود که اگر در این دوره به دلیل نرسیدن به حد نصاب شورا در روستاها ، شورایی تشکیل نشود ، روستائیاندر پیگیری مشکلات روستای خود دچار مشکل خواهند شد.
عبدالقدیر کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری و پیام نوروزی ایشان اشاره کرد و اضافه کرد: با توجه به تاکید موکد رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی در شعار سال  96 دولت طبق سنوات گذشته دولت خود را موظف می داند سیاست‌های راهبردی خود را در این حوزه ادامه دهد و در کنار تمرکز بر برگزاری مطلوب فرایند انتخابات، در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز فعال تر از سال گذشته  گام بردارد.

qaboosnameh 1
فرماندار ویزه گنبدکاووس تمرکز بیشتر بر روستاها را یکی از برنامه های سال 96 در شهرستان اعلام کرد و گفت: روستاهای ظرفیت زیادی دارند و بنا داریم با توجه به توانمندی های روستا و مطالعاتی که در آنها انجام می شود در هر روستا یک پروژه اقتصاد مقاومتی را فعال کنیم.
وی برای تسریع بخشیدن به روند ثبت نام ها نیز گفت: با توجه به اینکه گواهی عدم سوء پیشینه تا 10 روز آینده آماده می شود، به علت فرصت کم نامزدها می توانند فرم های خوداظهاری که در محل فرمانداری ویژه وجود دارد را تکمیل کنند تا این گواهی آماده شود.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو