گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 3599

09 فروردین 1403 15:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس دانشگاه گنبدکاووس خبر داد؛ اعتکاف متمرکز 205 دانشجوی گنبدی در سال 96

رئیس دانشگاه گنبدکاووس از اعتکاف 205 دانشجوی گنبدی به صورت متمرکز در مسجد صاحب الزمان(عج) ویژه برادران و مسجد حجتیه ویژه خواهران این شهرستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه؛ حسین گلچینی با بیان این مطلب، افزود: از 205 نفر دانشجوی معتکف گنبدی که به صورت متمرکز در اعتکاف شرکت کردند، 120 نفر دانشجوی دختر و 85 نفر نیز دانشجوی پسر هستند.
وی با اشاره به شور و اشتیاق دانشجویان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف، اظهار کرد: دانشجویان سعی کنند از فرصتی که برای آنها به دست آمده است و در خانه خدا معتکف شدند، بیشترین استفاده را ببرند و برای امت اسلامی دعا کنند.
وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف جلوه و رنگ وبوی زیبایی به خود گرفته است، گفت: شور و اشتیاق دانشجویان در ثبت نام برای این مراسم معنوی به قدری بود که در مدت 4 روز 205 نفر ثبت نام کردند و این نشان از روحیه معنوی دانشجویان است.
رئیس دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه دانشجویان سعی کنند تا معنویتی که ذخیره می کنند را نگه دارند، افزود: اعتکاف فرصتی است برای نزدیک شدن به خدا و دانشجویان سعی کنند با استقاده از این مراسم معنوی و کسب نور و حفظ آن مهمانی همیشگی خدا در بهشت برای خود رقم بزنند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو