گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 3916

30 فروردین 1403 05:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در حال بروزرسانی... لحظه به لحظه با اخبار انتخابات؛ گنبدکاووس همگام با جای جای ایران اسلامی امروز می خروشد

انقلاب اسلامی در سی و نهمین سال عمر خود، حماسه ای دیگر را تجربه می کند، حماسه ای که تولد و حیاتی مضاعف را به روح عظیمش خواهد دمید.

به گزارش قابوس نامه، مردم گنبدکاووس امروز نیز همچون دوره های مختلف انتخابات، با حضور پرشور خود گامی محکم بر می دارند تا حقانیت و آزادگی خود را به عنوان ملتی آزاده بار دیگر در صفحۀ تاریخ حک کنند.
مسیر حرکت ما از مسجد قائمیه شروع می شود، و دوربین و قلم های ما آمادۀ ثبت گوشه ای از این حماسه است که در موطن رنگین کمانی از اقوام رقم خواهد خورد.
حضور مسن ترها و بزرگانی که سرد و گرم تاریخ انقلاب را بیش از جوانان چشیده اند آن هم در دقایق اولیه اخذ رأی همواره در این مسیر تکرار شده است اما جوانان نیز از این قافله عقب نمانده اند و حضورشان مهر تائیدی بر احساس تکلیف و تلاش برای حفظ هویتی است که میراث امام خمینی(ره) و خون شهدای این مرزو بوم است.
این حضورو تعهد مردمی که پا به پای مسئولین و برای لبیک به ندای رهبر انقلاب و برای حفظ انقلاب از گردنه های سختی گذر کرده اند، نشان از قدرشناسی آنها دارد و مسئولیت منتخب آنها را دوچندان می کند.
مردم فوج فوج به پای صندوق های رای می آیند تا تبلور هویت ایرانی اسلامی خود را به منصۀ ظهور برسانند تا در کنار انتخاب فردی که بهبود معیشتشان را به ارمغان بیاورد، حفظ عزت 39 ساله ای که به برکت انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید به دست آمده است را از اولی ترین وظایف خود بداند.
صبح جمعه است و انتظار فرج ،امروز با انتظار تولد حماسه ای بزرگ پیوند خورده است، به امید اینکه حماسه ای آفریده شود که مقدمه ظهور باشد.
انتهای پیام/

qaboosnameh 3
qaboosnameh 4

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو