گروه : اجتماعی /

شناسه: 4003

31 فروردین 1403 10:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد؛ سوم خرداد فتح الفتوحی است که باید همیشۀ تاریخ زنده بماند

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد گفت: فتح خرمشهر یک یادگار گرانقدری در نهراسیدن از دشمن و ایمان به خدا است که رزمندگان از مولایشان امام حسین (ع) آموخته بودند. فتحی که تنها آزادسازی 5 هزار کیلومتر سرزمین و یا بکارگیری 70 هزار نیروی مردمی نبود بلکه فتح الفتوحی بود که باید برای همیشۀ تاریخ زنده بماند و مسیر حرکت روشن خود را با آن بیابیم.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام حسین اسلانی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، گفت: در عصری که مقدرات جهان را شرق و غرب رقم می زدند در ایران اسلامی با کنارهم قرار گرفتن مکتب،امام (ره) و امت، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
تغییر هندسه مدیریت جهان با پیروزی انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد اذعان کرد:  انقلاب اسلامی معجزۀ قرن است که مدل جدیدی برای ادارۀ جامعه در جهان ارائه کرد.
وی ادامه داد: هندسه مدیریت جهان با پیروزی و تولد انقلاب اسلامی با تغییرات مواجه شد و با ارائه این مدل جدید مستکبران جهان در برابر آن قد علم کردند و در صدد مقابله با آن برآمدند چرا که این انقلاب با شعار نه شرقی ، نه غربی، جمهوری اسلامی دست رد بر غرب غاصب و شرق ملحد زد.
حجه الاسلام اسلانی با اشاره به انواع توطئه های دشمن از جمله محاصره سیاسی، محاصرۀ اقتصادی و تحریم ، جنگ تحمیلی و ایجاد قائله های مختلف در جای ای کشور اسلامی گفت: دشمن با این توطئه ها به دنبال سه هدف تغییرساختار نظام اسلامی،تغییر رفتار مسئولین این نظام و محدود کردن این مدل مدیریتی در مرزهای کشور ایران برای جلوگیری از صدور پیام انقلاب عنوان کرد.
وی همچنین گفت: همان عواملی که منجر به پیروزی انقلاب شد در مسیر مقابله با این توطئه ها نیز افتخار آفرین شد و همان ترکیب مکتب ، امام راحل و امت در طول این 38 سال عمر انقلاب اسلامی چهره درخشانی از حاکمیت الهی را برای جهانیان روشن کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد اذعان کرد: در برابر این توطئه ها انسانهای با ایمان حماسه آفرین و فداکار و انسانهایی که در برنامۀ حرکت خود تلکیف گرا و ولایت مدار بودند ایستادند همچون فتح خرمشهر که خورشید درخشانی در ایران اسلامی برای تمام عصرها و نسل ها بود.
اسلانی اذعان کرد: اگر انقلاب اسلامی به عنوان معجزۀ قرن است دنیا نیز متاثر از این نظام مقدس است و امروز می بینیم که این نظام در دنیا دارای عزت و عظمت است ؛ محصولی که از فداکاریها در دفاع مقدس بخصوص فتح خرمشهر به جا مانده است.
ما همیشه با نظام سلطه جهانی در پیکار و نبردیم
وی تاکید کرد: ما همیشه با نظام سلطه جهانی در پیکار و نبردیم و آنروز دشمنان اسلام با تحمیل جنگ برای رسیدن به اهداف سه گانۀ خود جنگ نابرابر را به ما تحمیل کردند و امروز با لباس دیگر پیگیر همان نیات خود هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد با اشاره منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش دشمن برای تغییر رفتار مسئولین و مسئلۀ نفوذ گفت: دشمنان در این مسیر توطئه چینی می کنند و یک لحظه نباید از مسئلۀ نفوذ دشمن غفلت کنیم.
دشمن در صدد ایجاد انحراف در مسیر اتقاد و ایمان ملت
وی عنوان کرد: دشمن برنامه های متعددی برای ضربه زدن به این نظام تدارک می بیند که نباید از آنها غافل شد و باید مراقب همه اسنادی که در کشور ما تنظیم می کنند باشیم چرا که اسناد را با هدف ایجاد انحراف در مسیر اعتقاد و ایمان ملت ما طراحی می کنند.
حجه الاسلام اسلانی یادآور شد؛ اگر عده ای را به عنوان اصحاب انحراف و فتنه می شناسیم باید بدانیم که فتنه و انحراف همچون همان تعبی شهید مطهری است که شرق و غرب چون دو لبۀ قیچی هستند که هر چند در خلاف هم حرکت میکنند اما در صدد ریشه کنی هستند.
پیام بزرگداشت سوم خرداد باید بیداری و دینداری باشد
نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد با اشاره به این مطلب که پیام این بزرگداشت باید بیداری ، هوشیاری و دینداری باشد خطاب به دشمن اظهار کرد: به عنوان مدافعان خط امامت و ولایت و در سایه مکتب سعادت بخش اسلام ترفند های تو را می شناسیم و در این مسیر در سایۀ مکتب و پیروی از امام و رهبر انقلاب مقاومت می کنیم و تا پیروزی از پای نخواهیم نشست.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم گنبد شهیدان "غلامعلی تولی "، "علیرضا صفرپور جاجرمی" و شهید بسیجی "مهدی شکوری" و تعدادی از جانبازان تجلیل شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو