گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4173

09 فروردین 1403 22:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان:  این ترقه‌بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد/ نظام آموزشی کشور نباید بیرون کشور نوشته شود

حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره‌ حادثه‌ تروریستی امروز تهران فرمودند: ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، در اراده‌ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از راه دانا؛ حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب عصر امروز در دیدار دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداختند که برخی مهمترین محورهای سخنان ایشان به شرح زیر است:
رهبر انقلاب درباره‌ حادثه‌ تروریستی امروز تهران: ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت.

* این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ی ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند. و البته خود این حوادث نشان داد که اگر چنانچه جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌هاست ایستادگی نمی‌کرد، ما تا حالا گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم. ان‌شاءالله کلک این‌ها کنده خواهد شد.

* مسئله استقلال خیلی مهم است؛ مسئله‌ سند 2030 از این قبیل است.

* حالا بعضی می‌آیند می‌گویند ما تحفظ دادیم یا گفتیم فلان چیزش را قبول نداریم؛ نه، بحث سر این‌ها نیست؛ فرض کنیم در این سند هیچ‌چیز واضح بیّنی هم که مخالف اسلام باشد وجود نداشته باشد؛ که حالا وجود دارد؛ من حرفم این است که نظام آموزشی کشور نباید بیرون کشور نوشته شود.

* آن‌ها که خیال می‌کنند ما گزارش درست نگرفتیم؛ نه، گزارش‌های ما گزارش‌های درستی است. شما می‌گویید این سند مثلاً خلاف اسلام ندارد، داشته باشد یا نداشته باشد، اینجا ایران است، اینجا جمهوری اسلامی است. نظام آموزشی ما را چهار نفر بنشینند در یونسکو بنویسند؟

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو