گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4178

10 فروردین 1403 15:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: اعترافات دشمن نشان می دهد ما چقدر در اوج هستیم

امام جمعه گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه با اشاره با بازتاب حادثه تروریستی در تهران و اقتدار ایران گفت: دشمن گاهی اعترافاتی می کند که ما از این اعترافات می فهمیم چقدر در اوج هستیم.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی با اذعان به مطلب افزود: این عملیات تروریستیدرس و عبرت هایی برای ما داشت، اول اینکه اگر امنیت زیادی به برکت نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در کشور حاکم نبود امروز در گوشه و کنار کشور شاهد این اتفاقات بودیم.
وی ادامه داد همچنین درس عبرتی است برای آنان که به حرکت و عمل مدافعان حرم خرده می گرفتند و اهمیت کار آنان به درستی درک نمی شد.

امام جمعه گنبد همچنین با اشاره به اظهارات نهادهای امنیتی کشور مبنی بر نتایج مهمی که از بررسی این حادثه حاصل شده است تصریح کرد: این نتایج نشانه بیداری و هوشیاری ایران است.
وی ابراز لطف و همدردی کشورهای مختلف بویژه اروپای غربی را نشانه جایگاه و اهمیت ایران در دنیا، علی رغم اظهارات رئیس جمهور آمریکا که ادعای به انزوا کشیدن ایران را دارد ، عنوان کرد.
حجه الاسلام ترابی به قطع رابطه عربستان با قطر نیز اشاره کرد و گفت: بواسطه حمایت قطر از حماس و بواسطه درآمد گزاف قطر از نفت و هم عرض دانستن خود با عربستان،کشور سعودی ابراز ناراحتی می کند.
وی افزود: فعالیت شبکه مهم الجزیره و حمایت از سوی قطر ، رفتار مستقل قطر و همکاری با ایران بر این ناراحتی افزوده است و با تحریک آمریکا سعی در تشویق کشورهای شورای عربی برای جنگ با قطر دارند.
خطیب جمعه گنبد در بخش دیگری از سخنانش نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فرهنگ ، آموزش و سند ۲۰۳۰ گفت: این سند در بیرون از مرزها بسته شده است و مغایر با استقلال کشور است.
وی همچنین تصریح کرد: سیاست های فرهنگی  نظام نباید در فرهنگ غربی غرق شود و کسانی در کشور با اعتقاد" کارگزاران لیبرال مسلمان " به خاطر اعتقاد به فرهنگ غرب وبرخی از روی ضعف کشور را به سوی این فرهنگ می کشانند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو