گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4492

29 اسفند 1402 09:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس : دولتی کریمه است که اهل اسلام در کنار میز آن عزت داشته باشد

امام جمعۀ موقت گنبدکاوس امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: اگر اسلام و اهل اسلام در کنار میز دولت عزت داشته باشند و نفاق ذلیل شود آن دولتِ کریمه است و در غیر این صورت دولت لعیمه می باشد.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام علی اکبر نصرتی همچنین گفت: مواضع ما در صحنه های مختلف باید مطابق با مصالح اسلام، انقلاب و نظام باشد که متاسفانه برخی از ما اینطور عمل نمی کنند.

وی ادامه داد: برخی جبهه گیری های مصنوعی ایجاد می شود که در این زمان ها باید ببینیم در کنار چه افرادی قرار گرفته ایم چرا که برخی جریانات سیاسی به دنبال تصویه حساب های خود در فضای ایجاد شده هستند.

حجه الاسلام نصرتی در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: دولت موظف است بر اساس سند چشم انداز و برنامه 5 ساله اقداماتی انجام دهد که یکی از آنها ارتباط با کشور های دیگر است.

وی اضافه کرد:  این ارتباط در ظاهر چیز بدی نیست و ما باید سرمایه و سرمایه گذار جذب کنیم تا زمینه پیشرفت برای کشور مهیا شود. و در این راستا نیازمند شفاف سازی قراردادهایی که بسته می شود و اطلاع رسانی درست به دستگاههای مرتبط است.

نصرتی گفت: عدم شفاف سازی و تنگ نظری در این رابطه باعث می شود تحلیل هایی نوشته شود و باعث شود نیروهای کار و فکر از شهر و کشور خارج شوند.

دشمن به دنبال بی اعتبار کردن ارزش هاست

وی با اشاره به برخی از غوغالاری ها گفت: خیلی از این دوقطبی سازی ها فریاد خود دزد است که می گوید: "دزدها را بگیرید " اما در اصل برای گم کردن خط است که اگر این مسائل در رسانه های عمومی مطرح شود مردم را در در تحلیل آن دچار مشکل می کند.

حجه الاسلام علی اکبر نصرتی همچنین با اشاره به تلاش دشمن برای بی اعتبار کردن برخی ارزش ها، اظهار کرد: پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی با امام و امت بود و این عامل باید حفظ شود و دقیقا آمریکا دست بر روی نهادهای ارزشی گذاشته است. چرا که وقتی  می بیند فتوای یک مرجع دینی عراق را نجات داده است،  تلاش خود را می کند تا آن را از اعتبار بیندازد.

ارسال امه به محضر ها برای جلوگیری از عروسی در این ایام

امام جمعۀ موقت گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش از راه ا ندازی کاروان عروسی در شب شهادت امام صادق (ع) گلایه کرد و گفت: اهل سنت مودت نسبت به اهل بیت را واجب می دانند و این تهمت ها به آنها نمی چسبد که با امام صادق (ع) مشکل دارند لذا نباید بگذاریم کار به جایی برسد که از این فرصت ها سوء استفاده کنند و برخی خودسرانه درصدد پاسخ برآیند.

حجه الاسلام نصرتی با اشاره به اینکه ما و نهادهای فرهنگی مقصر هستیم، پیشنهاد داد: نامه ای تنظیم و به کلیه محضرها ابلاغ شود که در این ایام هیچ عروسی و مراسمی گرفته نشود و در ادامه تذکر و برخورد انجام شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو