گروه : اجتماعی /

شناسه: 4551

29 اسفند 1402 09:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یک روانشناس و استاد دانشگاه؛  آسیب های بسیاری دختران ما را تهدید می کند

یک روانشناس و استاد دانشگاه امروز در همایش گوهر علم و عفاف که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در گنبدکاووس برگزار شد، گفت: علی رغم تفاوت در دیدگاهها نسبت به دختران از گذشته تا کنون و موفقیت هایی که کسب شده است؛ هنوز آسیب های بسیاری دختران ما را تهدید می کند.

به گزارش قابوس نامه، غلامرضا احمدی با عنوان این مطلب افزود: متاسفانه امروز در ایران بیش از 40 هزار زن خودفروش وجود دارد و دشمن دست بردار نیست و می بینیم که رئیس شبکۀ فارسی وان عنوان می کند که" ماموریتم براندازی خانوادۀ ایرانی ، اسلامی است."

وی افزود: زنِ بد جامعه را بد می کند نه مردِ بد،  چرا که محور خانواده زن ها هستند.

qaboosnameh 8

این استاد دانشگاه با تاکید بر حساسیت سن نوجوانی و بلوغ اذعان کرد: باید در عملکرد خود کمی شتاب کنیم ، متاسفانه در ماه 3 تا 4 مورد فرارو خودکشی را شاهد هستیم ، رابطۀ دختران و البته پسران با خانواده قطع شده است بطوری که برخی خانواده ها فرزندان خود را هم نمی شناسند.

احمدی ادامه داد: شدت این آسیب ها به این خاطر است که برنامه ریزی های قوی برای آن شده است و ما در خوابیم و در حالیکه همه چیز داریم ولی معلوم نیست چه کسی مسئول خانواده در ایران است؟

این روانشناس اظهار کرد: باید هدفمند کار کرد؛ شا ببینید از سال 89 اندروید وارد ایران شد و تا سال 94 و طی 5 سال 64 میلیون کاربر جذب کرده است ، چون می خواهد به هدف برسد و برای هدف برنامه ریزی کرده است.

غلامرضا احمدی خاطر نشان کرد: روزی در جاهلیت نسبت به دختران دیدگاه خوبی نبود و امروز عصر جاهلیت مدرن را شاهدیم که به نوعی به دنبال بهره کشی از دختران وزنان هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو