گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4567

29 اسفند 1402 09:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران انتظار می رود؛ طلوع مرصادی دیگر در غروب برجام

هر روز خورشید برجام در افقی دور در حال پائین آمدن است و کم کم شاهد غروب آن در میان تشدید تحریم های آمریکا هستیم.

به گزارش قابوس نامه، امروز سالروز عملیات مرصاد است ، عملیاتی که در یک تعدی بعد از توافق، دشمن را مجبور به پرداختن بهایی سنگین کرد.

شاید روزی که که خورشید برجام به عنوان یک امید، دستخوش بسیاری از وعده ها شد، نیاز بود بیشتر به تاریخ توجه شود، تاریخی که تکرار آن بارها اتفاق افتاده و امروز نیز شاهد تکرار برگی دیگر از آن هستیم.
دشمن قسم خورده نمی تواند تا ابد در پوست میش پنهان بماند و این ما هستیم که باید با زیرکی حواسمان به گرگ های میش نما باشد.

عهدشکنی دشمن مسئلۀ جدیدی نیست اما آنچه مهم خواهد بود موضع ما در مقابل این عهد شکنی است که نباید ناباورانه منتظر اقدامات دلسوزانه و جوانمردانه از سوی دشمن بود.

آمریکا بدون هیچ ملاحظه ای در پی منافع و مقاصد خود یکه تازی می کند و تمام قانون های بین المللی را بجای اجرا؛ در عناوین مختلف یا خود برای ما بازخوانی می کند یا کسانی از داخل بازیگر این سناریو هستند.

امروز آغاز گر آزمونی دیگر برای مقاومت در مقابل دشمن و کسانی است که چشم بسته تسلیم نمایشی شده اند که پایان آن تنها با اردۀ آمریکا بسته خواهد شد و بوی نای خشت های برجام هم آنها را آگاه نمی کند.

اما باید باور کنیم امروز آفتاب برجام در حال غروب کردن است و ما منتظریم عملیات مرصادی دیگر در مقابل این عهد شکنی طلوع کند.

راحله شاددل

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو