گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4578

22 اردیبهشت 1403 07:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هفته پنجم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن  برگزار شد+ نتایج

هفته پنجم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، با شرکت 60 راس اسب و در 7 دور، 1000 متر، عصر روز جمعه 6 مرداد در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، اسب های شرکت کننده در این کورسهای هفت گانه از نژادهای ترکمن ، دوخون و تروبرد داخلی بودند که در در بازبینی اولیه اسب های تای سوران، آوای انبارالوم، مرگن صحرا، گل پرشین، مرزبانو و ایزابوی حذف واز شرکت در کورس بازماندند.

در کورس اول با رقابت 9 چابکسوار یاسر جرجانی با اسب ریحان گل اول و جواد آچاک با اسب ایل طاها و قربان محمد اودک با اسب کارولین، به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم نیز پیمان قلرعطا با اسب آریاگزمقام اول را کسب کرد و ابراهیم قره داشلی با اسب شیرآق قلا دوم شد و رامین قهرمانی چابکسوار اسب وفا مقام سوم را از آن خود کرد.

در دور سوم جوادآچاک با اسب وای وای اول شد، آرمین آق آتابای سوار بر اسب پرسا مقام دوم را کسب کرد وآق اوی بشگرد با اسب دازثمر به مقام سوم رسید.

دور چهارم نیز با کسب مقام قهرمانی توسط نورمحمد بهادر با اسب " آتلانتیک" و مقام دومی آق اویلی بشگرد با اسب طوبی و مقم سومی آرمین آق آتابای با اسب سامرسا به پایان رسید.

در دور پنجم ، آرمین آق آتابای اینبار با اسب "تاوالیزا" اول شد و ستارمهرانی با اسب نازسینا دوم و پیمان قلرعطا با اسب رویال لاین سوم شد.

نورمحمد بهادر در دور ششم سوار بر اسب خان یلمه اول شد و عیدمحمد غراوی با اسب لیلی ناز و یاسر جرجانی با اسب المینا دوم و سوم شدند.

و بالاخره در دور هفتم  این کورس ها آرمین آق آتابای با اسب " سبیت خاطر" اول و جوادآچاک با اسب " بوکی دی" دوم و نورمحمد بهادر با اسب " پرنسس"سوم شد.

گفتنی است در این رقابت ها در مجموع به برندگان اول تا سوم کورس ها 746 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو