گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4618

31 فروردین 1403 23:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندۀ انتظامی گلستان خبرداد؛ دستگیری قاتل دو نوجوان گنبدی در کمتر از 48 ساعت

فرماندۀ انتظامی گلستان گفت: در پی اعلام اهالی روستا حاجی قوشان گنبدکاووس مبنی بر کشف دو جسد در زیر تپه ماهورهای اطراف روستا بلافاصله عوامل انتظامی و قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش قابوس نامه، سردار "علی اکبر جاویدان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ادامه داد: صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت و اجساد جهت بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: پس از اعلام پزشکی قانونی مبنی بر علت مرگ ناشی از ضربات چاقو مراتب شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از 48 ساعت کار اطلاعاتی و تخصصی و تلاش شبانه روزی عوامل پلیس اگاهی دخالت دو نفر در قتل این دو نوجوان برای ماموران محرز و تلاش در جهت دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی سر انجام قاتل اصلی در مخفیگاه خود دستگیر و همدست وی نیز ساعتی بعد دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: پلیس از قابلیت و توانایی لازم جهت کشف جرم برخودار بوده وانتظار دارد مردم فهیم استان به شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی توجه نکنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از متولیات سایت ها و کانال های خبری و تلگرامی خواست: اخلاق اطلاع رسانی را مراعات و با انتشار اخبار و شایعات کذب موجب تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن مردم نشوند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو