گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4705

09 فروردین 1403 16:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: حفظ وحدت در راس امور مدیریت شهری باشد

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در مراسم تحلیف شوراهای شهر و روستای این شهرستان بر حفظ وحدت اقوام در مدیریت شهری تاکید کرد و و خطاب به اعضای شورای منتخب افزود: شما به عنوان تصمیم گیران حوزه مدیریت شهری باید این مسئله توجه کامل داشته باشید.

به گزارش قابوس نامهٰ آخوند عبدالباسط نوریزاد با عنوان این مطلب افزود: برای این وحدت از مال و جان هزینه شده است و دشمن نیز همیشه به دنبال آسیب زدن به این وحدت است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش علاوه بر حفظ وحدت همکاری و مشارکت با دستگاهها و نماینده مجلس ٰ پرهیز از خود رایی ، اخلاص در عمل را از جمله توصیه های دینی خود به اعضای شورا دانست و افزود: شاید در انجام کار با کمبودهایی نیز مواجه باشید اما مدیر موفق مدیری است که با وجود کمبودها حوزه مربوط به خود را مدیریت کند.

آخوند نوریزاد با اشاره به ترکیب شورا که تلفیقی از برادران شیعه و سنی است تصریح کرد: این ترکیب موجب خوشحالی مردم شده است و امیدواریم در حل مشکلات مردم نیز به تمام سطح شهر توجه شود و خدمات لازم انجام شود و بین شرق و غرب و شمال و جنوب شهر تفاوتی نباشد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس بر تقدم قانون بر هر مسئله دیگر نیز تاکید کرد و گفت: به خاطر منافع شخصی و قومی هیچگاه قانون و عدالت را زیرپا نگذارید و از بروز هر گونه اختلاف بین شورا جلوگیری کنید.

ابراهیم عطارلر رئیس شورای شهر گنبد نیز در این آئین گزارشی از عملکرد 4 ساله شورا ارائه کرد که  احداث 18 پارک و بوستان محله ای، ، پیگیری احداث پارکینگ طبقاتی در چند نقطه شهری ، تولید و خرید و استفاده از 117 هزار تن آسفالت در مساحت 62 هکتار از معابر شهری ، احداث غسالخانه و راه اندازی دو بازارچه میوه و تره بار با میتوان از جمله مهمترین این اقدامات شورای چهارم عنوان کرد.

عطالر همچنین از افزایش بیش از 2 برابری بودجه شهرداری از سال 92 تا 95 خبر داد و گفت: بودجه در سال گذشته 460 میلیارد ریال بوده است و این رقم برای امسال 473 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو