گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4815

01 اردیبهشت 1403 03:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: ۱۷ شهریور یادآور مدیریت الهی امام راحل است

امام جمعه گنبدکاووس ۱۷ شهریور را یادآور مدیریت الهی امام راحل دانست که با تدبیر تهدیدهایی که از سوی دشمن متوجه ایران اسلامی بود به فرصت مبدل کرد.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب افزود: امام خمینی(ره) با بیان این جمله که "کاش من هم جز کشته شدگان بودم" ایستادگی را در مردم ما تقویت کردند .

وی ادامه داد : مردم با این ایستادگی نشان دادند که اگر مردمی از مرگ نهراسند می توانند با شهادت خود دنیا را مورد تاثیر خود قرار دهند.

حجه الاسلام ترابی همچنین به اتفاقات منطقه اشاره کرد و گفت: در حوادث منطقه یک قدم به محو اسرائیل نزدیک می شویم و پس از شکستن محاصره دیرالزور که از نظر کشاورزیٰ نفت و راه ارتباطی یک منطقه استراتژیک است ، نماینده سازمان ملل در امور سوریه نیز عنوان کرده است تا یکی دو ماه دیگر ریشه داعش کنده می شود.

وی با اشاره به اقدامات وحشیانه داعش و جنگ های منطقه همچنین اذعان کرد: در یمن تنها بیش از 600 هزار نفر به خاطر نبود زیرساخت های بهداشتی در جریان جنگ به وبا مبتلا شدند.

امام جمعه گنبدکاووس با اعلام انزار از کشتار مردم مسلمان میانمار نیز اظهار کرد: این نسل کشی مسلمانان ، زنده زنده آتش زدن ٰ کودک آزاری و سکوت مرگبار جوامع غربی و حقوق بشری که منقطع از خدا هستند ٰ دل هر آزاده را به درد می آورد.

وی خاطر نشان کرد: جوامع مدعی حقوق بشر در حساس ترین زمان ها هیچ ظهورو بروزی از خود ندارند و فردی چون "سوچی" که برنده جایزه نوبل نیز هست تمام این فجایع را ساختگی می داند!


انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو