گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 4937

10 فروردین 1403 00:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزیر سابق اطلاعات در گرگان: دشمن دنبال تغییر در اصطلاحات و مقدسات انقلاب است

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن چند عرصه را دنبال می‌کند که نخستین آن اینست که اصطلاحات انقلاب را تغییر دهد گفت: دوم اینکه تغییر در مقدسات انقلاب ایجاد کند و تغییر شخصیت‌ها سومین عمل است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم عزادار گرگان در هیئت حیدریون این شهرستان اظهار داشت: باید از وضعیت گذشتگان و تاریخ درس بگیریم تا بتوانیم آینده خود و کشورمان را بسازیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی کشورمان با رشادت‌های جوانان همین میهن به ثمره نشست و بدترین وضعیت تحریم اقتصادی آن موقع بود الان که چیزی نیست  آن موقع حتی ما را از خریدن سیم خاردار هم تحریم کرده بودند اما امروز موشک داریم و دوران دفاع مقدس خودش یک مکتب است تحریم اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی و غیره اما جلوی همه دنیا ایستادیم.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: دومین هدف از بیان و مطالعه تاریخ عبرت گرفتن از آن است و در انقلاب ما می‌گفتیم در سال 88 فتنه است، سند نشان می‌دادیم باور نمی‌کردند و چرتکه می‌انداختند برای کارهایشان و عمارها را با همین روش می‌زنند.

مصلحی با اشاره به اینکه باید از بچه حزب اللهی‌ها مراقبت و حمایت کرد تا حفظ شوند، تاکید کرد: امروز هم انقلاب ما مسائلی از این دست دارد و طراحی دشمن این است که عمارهای انقلاب را بگیرد.

وی افزود: دشمن چند عرصه را دنبال می‌کند که نخستین آن این است که اصطلاحات انقلاب را تغییر دهد و دوم اینکه تغییر در مقدسات انقلاب ایجاد کند و تغییر شخصیت‌ها سومین عمل است و خیلی‌ها که قبلا سینه‌چاک انقلاب بودند امروز تغییر کرده‌اند و دشمن دنبال خنثی کردن آنهاست.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به برجام گفت: در این چهار سال چه دستاوردی در برجام داشتیم، اگر دولت دنبال مبارزه با فساد و قاچاق است پس این ماشین‌های 7 میلیاردی که سبب تضاد طبقاتی شده از کجا آمده است؟

وی گفت: راه مقابله با آمریکا جهاد کبیر است یعنی نه گفتن به دشمنان، یک عده‌ای این قدرت را ندارند که بگویند در حالی که اگر نه بگویند دشمن عقب‌نشینی می‌کند اما امام حسین(ع) در برابر استکبار بنی امیه ایستاد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو