گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5265

31 فروردین 1403 06:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گستان خبرداد: مشارکت بنیاد برکت در اشتغالزایی با ساخت مراکز صنعتی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گنبدکاووس گفت: بنیاد برکت علاوه بر اجرای پروژه های فرهنگی در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی با همکاری بخش خصوصی در ساخت مراکز صنعتی مشارکت می کند.

به گزارش قابوس نامه ، محمدمهدی سلمان زاده با عنوان این خبر در حاشیه افتتاح متمرکز سه پروژه آموزشی در گنبدکاووس افزود:  علاوه بر پروژه های شهرستان گنبدکاووس سه پروژه نیز در شهرستان های آق قلا، علی آباد و رامیان با مشارکت این بنیاد اجرا شده است.
وی اذعان کرد: ساخت مراکز بهداشت در استان نیز در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است و همچنین بنیاد در ساخت بخشی از بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت نیز مشارکت داشته است.
سلمان زاده مشارکت در ساخت خانه عالم ، مسجد ، دارالقرآن و مراکز فرهنگی را از دیگر پروژه های این بنیاد عنوان کرد و افزود: ما این مشارکت را با عنوان برکت ولایت می دانیم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: سه مرکز آموزشی با مجموع  28 کلاس امروز در شهرستان افتتاح شد. و یک هنرستان 16 کلاسه نیز در حال ساخت می باشد.
وی اذعان کرد: در مجموع بنیاد برکت از سال 88 تا سال 96؛7 مدرسه با 68 کلاس درس در شهرستان احداث کرده است و تعهد کرده است تعداد 4 مدرسه با 27 کلاس دیگر نیز احداث کند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو