گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5390

29 اسفند 1402 10:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

از سوی هنگ مرزی اترک انجام شد؛ اهدای 400 جلد کتاب داستان به دانش آموزان شهرستان گنبد

هنگ مرزی اترک در یک کار فرهنگی 400 جلد کتاب داستان را از ابتدای سال تحصیلی جدید به دانش آموزان مدارس مناطق مرزی و شهری گنبد اهدا کرده است.

به گزارش قابوس نامه، رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک در این راستا گفت: در توزبع این کتب داستانی که با عناوین مختلف ازجمله؛ آشنایی با زندگی و سیره 14 معصوم (ع)، شعر، رنگ آمیزی و آموزشی بود، نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس نیز همکاری داشته است.سرگرد جواد کارکن اهداء این کتاب ها به دانش آموزان را  در راستای مناسبت های ملی و تاریخی و ... اعم از؛ جشن مهر، هفته ناجا، هفته کتاب و کتابخوانی، روز دانش آموز و دیگر آیین ها و مراسمات عنوان کرد و افزود: در حاشیه توزیع این کتاب ها در دیدار چهره به چهره کارشناسان اجتماعی راهنمایی و رانندگی و هنگ مرزی اترک با دانش آموزان موضوعات و قوانین ترافیکی و مرزی به آنان آموزش داده شد .

qaboosnameh1 1

وی تصریح کرد: در این دیدارها همچنین کلیپ های انیمیشن آموزشی در رابطه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نماهنگ مرز یعنی چه؟ و انیمیشن های سرقت، کلاهبرداری، دوستان ناباب و ... جهت آشنایی و پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان پخش شد.

کارکن یادآور شد؛ سال گذشته نیز بیش از 2000جلد کتاب داستان با موضوعات مختلف به دانش اموزان مناطق مرزی و شهری اهدا شده بود.

qaboosnameh1 2

وی ادامه داد: توزیع کتاب در مدارس دبستان ره توشه، فرصت، ماه دخت، عدالت و یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس و دبستان گل نرگس شهرستان مینودشت و بیماران بستری در بخش اطفال بیمارستان طالقانی و در ویزیت رایگان فرزندان خانواده های کارکنان ناجا در درمانگاه سینا و ... از جمله اقدامات فرهنگی در این راستاست که از سوی هنگ مرزی انجام شده است.

qaboosnameh1 3

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک با توصیه نسبت به تعامل و همکاری سازمان های دولتی در فعالیت های مرتبط با فرهنگی عمومی شهرستان اذعان کرد: این فعالیت ها باید در در اولویت کاری قرار گیرد تا در شکل گیری این مهم نقش سازمان ها بنیادی و کاربردی باشد و با همکاری بین ادارات انجام حرکات و فعالیت های فرهنگی بزرگ عملکرد فرهنگ سازی در جامعه را سهل و الوصول و نتایج عملی را در عرصه میدانی تبلور بخشد.

qaboosnameh1 4

qaboosnameh1 5

qaboosnameh1 6

qaboosnameh1 8

qaboosnameh1 9

qaboosnameh1 10

qaboosnameh1 11

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو