گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5574

06 اردیبهشت 1403 04:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول بسیج رسانه گلستان:  حدود ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ارسال شد

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: حدود ۱۰۰۰ اثر در قالب‌ها و موضوعات مختلف به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان ارسال شده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ، علی‌محمد جعفری پیش از ظهر امروز در نشست عملیات روانی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی که با حضور مدیران مسئول و فعالان رسانه‌ای استان گلستان برگزار شد، با اشاره به زلزله غرب کشور و اعزام گروه‌های جهادی اظهار داشت: از نخستین روز حادثه مردم استان گلستان همراه با همه مردم کشور وارد صحنه شدند و کمک‌های خوبی به این مناطق و مردم زلزله‌زده کرمانشاه کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازسازی 9 روستا برعهده سپاه نینوا استان قرار گرفت و گروه‌های متعدد جهادی نیز در منطقه هستند و کمک‌های خوبی هم به زلزله‌زدگان کرمانشاه شد.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه فضای خوبی در استان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه رسانه‌های فعال و پویایی در استان داریم و تلاش همه این است که با کمک هم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب گام‌های خوبی برداشته شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گفت: سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ای ابوذر در این استان برگزار می‌شود و استقبال خوبی از سوی فعالان رسانه‌ای شده است.

جعفری تصریح کرد: حدود یک‌هزار اثر در قالب‌ها و موضوعات مختلف به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است. برگزاری جشنواره‌هایی مانند ابوذر می‌تواند به پویایی و شادابی فضای رسانه‌ای استان کمک کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو