گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5591

10 فروردین 1403 02:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

صعود بر سکوی قهرمانی کشور از محله ای بدون امکانات + تصاویر

نوجوان گنبدی توانست در وزن 55 کیلوگرم مسابقات کشتی نوجوانان کشورکه به میزبانی شهر بیجار استان کردستان برگزار شد بر سکوی قهرمانی بایستد.

به گزارش قابوس نامه، مهدی سعادتی فر متولد ۱۳۸۰ از نوجوانان کشتی گیرو باآتیه شهرستان گنبد کاووس است.  وی مدت ۵ سال است که به صورت حرفه ای در سالن محله سیدآباد گنبد  به این ورزش مشغول است.

سید علی آل نبی نیز دیگر کشتی گیر گنبدی است که در اولین حضور خود دراین دوره از مسابقات موفق به کسب مقام چهارم شد.

هر دوی این کشتی گیران عضو "باشگاه کشتی پولاد" گنبدکاووس واز بسیجیان پایگاه منتظران مهدی (عج)، حوزه مقاومت رسالت هستند که تحت نظر مربیگری جواد اندیشه  توانستند به این مقام دست یابند.

qaboosnameh 9

مهدی سعادتی با کسب این قهرمانی توانست مجوز ورود به مسابقات بین المللی یادگار امام (ره) را کسب کند.

گفتنی است باشگاه کشتی پولاد در منطقه محروم سید آباد گنبدکاووس با مدیریت "جواد اندیشه پهلوانک" ورزشکاران بسیاری را پرورش داده است که در قسمت نوجوانان مهدی سعادتی فر و سید علی آل نبی از آن جمله محسوب می شوند.

این باشگاه در انباری هنرستان فنی سیاوش ناصری فعالیت خود را آغاز کرد که به علت اعلام نیاز هنرستان مجبور به تخلیه مکان شده اند و حدود 6ماه است که این ورزشکاران مکانی برای تمرین در منطقه خود ندارند.

منطقه سید آباد گنبد جزء مناطق  محروم و کم برخوردار شهر گنبد است که در معرض هر گونه آسیب اجتماعی قرار دارد و داشتن یک سالن کشتی برای حدود 100 کودک و نوجوان عضو این باشگاه و سایر کودکان این منطقه نیازی بسیار ضروری محسوب می شودکه قطعا انتظار زیادی نیست.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 8

گزارش از سیدعلی کریمیان

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو