گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5674

09 فروردین 1403 23:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس: برپا کردن بستر فتنه از سوی برخی جای تاسف دارد

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: برپا کردن بستر فتنه چه آگاهانه و چه ناآگانه جای تاسف دارد و لازم است  بصیرت افزایش داده شود.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام علی اکبر نصرتی با اشاره به حماسه9 دی به خبرنگار ما گفت: هر چه بصیرت در جامعه افزایش داده شود دشمن در فتنه انگیزی شکست خواهد خورد و وای به روزی که ملتی غافل شود آنگاه خسارت زیادی وارد خواهد شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات از جمله حقوق های نجومی تصریح کرد: دولتمردان ما به دنبال شناسایی منشا مشکلات باشند ، برداشت 10 هزار میلیارد از صندوق و بعد هم وقتی مردم متوجه می شوند بگویند به عنوان قرض برداشت شده است؟ !

حجه الاسلام نصرتی با بیان اینکه طبق فرمان مقام معظم رهبری باید از کار برکنار می شدند اما کار خود را در چاچوب قانون تعریف کردند و بعد زمانیکه باکسری منابع مواجه می شوند، به دنبال حاشیه اند و می گویند:"نمی گذارند ما کار کنیم!"

امام جمعه موقت گنبد یادآور شد: پس از نافرجام ماندن برجام و بدعهدی های طرف مقابل که مشکلی از مردم حل نشد، علی رغم اینکه بزرگان آن را اشتباه می خوانند هنوز برخی به دنبال طرح برجام یک و دو هستند و اصرار دارند یک  بار دیگر ما به سمت آمریکا برویم.

وی خاطرنشان کرد: این افراد به دنبال دادن آدرس غلط به مردم هستند، آنها می خواهند دلیل عدم رفع مشکلات مردم را اسلام و حاکمیت جلوه دهند در حالیکه می دانیم با ادامه این روند راه به جایی نخواهند برد و مشکلی از مردم حل نمی شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو