گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5678

10 فروردین 1403 13:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان: تابوت فتنه با حضور و بصیرت مردم دفن می شود

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان در تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور مسئولین و مردم  در  ۹ دی ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه در ۹ دی ماه ۸۸ مردم در ۱۹ استان با حضور میلیونی خودشان فتنه را در نطفه خفه کردند، گفت: تابوت فتنه با حضور و بصیرت مردم دفن می شود.

به گزارش قابوس نامه، سردار علی ملک افزود: ما باید به بازخوانی این اتفاق های عظیم بپردازیم تا جوانانی که نبودند و آنهایی که فراموش کردند، به یاد بیاورند که دشمن چه برنامه ای برای این انقلاب داشت؟

وی با بیان اینکه عده ای در روز جهانی قدس ۸۸ روی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضربدر زدند، تصریح کرد: در آن روزها بعضی ها شعار "نه غزه و نه لبنان سر دادند" و با شعارهایشان اصل ولایت فقیه را هدف قرار دادند.

سردار ملک با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ خیمه های عزاداری مردم را به آتش زدند ، افزود: آیا این کارها برای انتخابات بود؟ یا برای براندازی نظام ؟ اینکه با سنگ و چوب به دسته های عزاداری در روز عاشورا حمله کردند!

فتنه 88 تصادفی نبود/ جبهه مقاومت به پشتوانه ملت است
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: فتنه ۸۸ طراحی شده بود و تصادفی نبود، دشمن به دنبال این بود که بساط جمهوری اسلامی را جمع کند و عده ای به این فتنه کمک کردند و به فرمایش و موعظه مقام معظم رهبری گوش نکردند و ما اگر این حضور مردم در حماسه ۹ دی را نداشتیم و دشمن موفق می شد، امروز جبهه مقاومت و پیروزی شکل نمی گرفت و از آن خبری نبود.

وی با بیان اینکه بازخوانی سه مطلب در خصوص ۹ دی ضروری است، گفت: اینکه انگیزه هایی آشکار و پنهان در داخل و خارج می خواهد حماسه ماندگار و تاریخی ملت ایران را روی تاقچه بگذارد و بگوید:" اتفاقی نیافتاده "
این توطئه و ساده انگاری و سر پوش گذاشتن بر اصل حقیقت فتنه ۸۸. است .

سردار ملک افزود: خدا در قرآن وعده نصرت و یاری داده است، خداوند پشتیبان ملت ایران در دفاع از اسلام و ارزشها است، ما از خدای منان شکر گزاریم که راه را به ما نشان داده است و این عنایت را چشم خودمان می بینیم.

ماهیت عاشورایی حضور مردم فتنه را جمع کرد
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه ماهیت عاشورایی در مردم است که بساط فتنه ها را جمع کرد، گفت: نقش عاشورا بود که بساط رژیم ستم شاهی را برچید و در ۸۸ هم مردم تاب تحمل اهانت به خیمه گاه سیدالشهدا را نمی آوردند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه فتنه ها را یکی پس از دیگری خنثی کردند، گفت: فتنه های زیادی از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان ایجاد کردند که با حضور و بصیرت مردم و درایت و دوراندیشی ولایت فقیه، خنثی شد.

سردار ملک در پایان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند:"خرمشهر ها در پیش است" اخیرا دشمنان قسم خورده به اسم گرانی و غیره از داخل و خارج آتش هایی شعله ور می کنند و ما باید با بصیرت و در مسیر رهبری و امام حضور داشته باشیم تا حیله دشمنان را خاموش کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو