گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 5992

10 فروردین 1403 10:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیکر شهید احمدتعقلی صبح فردا در گنبد تشییع می شود

پیکر شهید احمدتعقلی که پس از تحمل سالها درد و رنج حاصل از مجروحیت عصر روز گذشته 22 بهمن، در بیمارستان به شهادت رسید، فردا ساعت 9 صبح از مقابل بیمارستان طالقانی شهرستان گنبدکاووس تشییع می شود.

به گزارش قابوس نامه، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات تشییع و بزرگداشت این شهید که امروز در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندارگفت: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد باقریه برگزار خواهد شد .

فرهاد شیبک تصریح کرد:ساعت 9 صبح فردا نیز پیکر شهید از مقابل بیمارستان طالقانی و با اجرای تشریفات نظامی  برروی دستان مردم شهید پرور شهرستان گنبدکاووس تا مسجد قائمیه تشییع و پس از اقامه نماز برای تدفین به گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید(ع) انتقال داده می شود.

وی ادامه داد: جانباز شهید احمدتعقلی از شهدای جهادی شهر ما هستند که ان شاالله با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان که امنیت و استقلال خود را مدیون شهدا می دانند مراسمی در شان این شهید بزرگوار برگزار شود.

در این نشست همچنین عنوان شد: مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت نیز  سه شنبه 24 بهمن ماه ساعت 14 و سی دقیقه در مسجد باقریه واقع در خیابان راهنمایی بعد از بلوار سینا، برگزار خواهد شد.

گفتنی است احمد تعقلی متولد یکم فروردین 1316 است که در جریان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس در 28 بهمن ماه سال 65 و در عملیات کربلای 5 هر دو پای خود را بر اثر اصابت خمپاره از دست داد و علاوه بر آن دچار موج انفجار شد و چندین ترکش در ناحیه صورت داشت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو