گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6119

10 فروردین 1403 03:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به قید قرعه در گنبد اهداء می شود؛ 223دوچرخه به شرکت کنندگان در همایش بزرگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست خبری هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری همگانی  در شرق استان گفت: به قید قرعه 223دوچرخه جمعا به ارزش یک میلیاردو300 میلیون ریال به شرکت کنندگان در این همایش اهدا می شود.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه این همایش از مصوبات شورای هماهنگی با مواد مخدر گلستان و با نظر شخص استاندار است ، داذعان کرد: هدف از برگزاری همایش پیاده روی ارتقاء شاخص های سلامت است.

وی ورزش همگانی را در مسیر طول عمر مناسب بسیار موثر خواند و ادامه داد: در دولت تدبیرو امید این مسئله مورد تاکید است و اختصاص اعتبارات خاص و توجه به توسعه ورزش های همگانی خود موید این موضوع است.

qaboosnameh1 2

کریمی تصریح کرد: به جهت اهمیت موضوع تا کنون 7 جلسه ستاد برگزاری این همایش برگزار شده است و انتظار داریم از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای شرکت هر چه بهتر مردم بهره گرفته شود.

وی با توجه به وجود دغدغه ها و مشکلات مردم در شرایط کنونی ، بر استفاده از ظرفیت های اینچنینی برای ایجاد شورو نشاط و انگیزه تاکید کرد.

معاون استاندار گلستان، همچنین گفت: حدود 400 هزار بلیط شرکت در قرعه کشی تا کنون برای توزیع در شرق استان در اختیار اداره پست قرار گرفته است و پیش بینی می شود تا 500 هزار نیز افزایش یابد.

qaboosnameh1 3

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: این اولین بار است که کلیه جوایز پیاده روی ، ورزشی هستند و وسایل خانگی و خوردو در جوایز نداریم.

وی همچنین اظهار کرد: به بهترین تصاویر از همایش پیاده روی نیز جوایزی اهدا می شود و در آینده نمایشگاهی از این تصاویر در شهرستان دایر خواهد شد.

فرهاد شیبک معاون سیاسی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات ترافیکی این برنامه ساعت 7 صبح روز جمعه 11 اسفند ماه تا ساعت 11 از برج قابوس به سمت میدان امام علی(ع) و پارک الغدیر برگزار می شود و همچنین هماهنگی های لازم برای رفع مشکل عبور خودروها و تعیین مسیر حرکت آنها با پلیس راهور انجام شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو