گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6132

10 فروردین 1403 04:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در گنبدکاووس برگزار شد؛ آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت 745 نفر

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان صبح امروز باشرکت 745 نفر از خواهران و برادران بالای 12 سال شهرستان گنبدکاووس در دانشگاه غیردولتی شرق شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، رئیس اداره اوقاف شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفت: این آزمون به عنوان یک رویداد بزرگ قرآنی در کشور با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ . ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان در سراسر کسور برگزار می شود.

qaboosnameh 2

حجت الاسلام نصرالله جعفری افزود: در این آزمون که برای سال ششم در حال برگزاری استٰ شرکت کنندگان در 9 رشته موضوعی ٰ حفظ قرآن ٰ جزء سی و مفاهیم و نهج البلاغه  به رقابت خواهند پرداخت و امسال حدود 300 هزار نفر در سطح کشور شرکت کرده اند.

qaboosnameh 3

وی یادآور شد تعداد 911 نفر از خواهران و برادران برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند که از میان آنها 166 نفرنها زیر 12 سال هستند که به صورت شفاهی از انها آزمون گرفته می شود. و در پایان برای قبول شدگان در آزمون های شفایی و کتبی گواهی معتبر صادر می شود.

qaboosnameh 4

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس با اشاره به استقبال خوب از این رویداد بزرگ قرآنی خاطر نشان کرد: 70 درصد از شرکت کنندگان برادران و 30 درصد را خواهران تشکیل می دهند و به قید قرعه به قبول شدگان جوایزی از جمله سفر به عتبات عالیاتٰ و هدیه نقدی یک میلیون ریالی اهدا می شود.

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو