گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6332

10 فروردین 1403 16:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام حسین(ع) امروز اقتدار انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور نمود دارد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام حسین(ع) گفت: دفاع در جغرافیای دیگر از جمهوری اسلامی و حریم ولایت یک ویژگی مهم برای شهدای مدافع حرم است که اقتدار انقلاب اسلامی را در فراتر از مرزها نشان می دهد.

به گزارش قابوس نامه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبعلی عراقی پور در اولین سالگرد شهید بسیجی مدافع حرم " مهدی شکوری" در گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: ویژگی دیگر این شهدا ، شهادت در غربت است.

وی تصریح کرد: این قدرت و اقتدار نظام اسلامی است  که در سالی که ورود به دهه چهلم آن را جشن گرفتیم در حال دفاع از انقلاب خود در جغرافیای دیگر و سواحل مدیترانه هستیم.

سردا عراقی پور اذعان کرد: امروز این حقیقت از زبان دشمنان این مسئله عنوان می شود که امنیت جهان اسلام را انقلاب اسلامی می تواند تنظیم کند ، معادلات دشمنان را به هم زده ایم  و مسیر تاریخی که شیاطین داشتند به کام خودشان هدایت می کردند برگرداندیم.

QABOOSNAMEH 3

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام حسین(ع) در ادامه با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهدای مدافع حرم گفت: این ویژگیهای شهید مهدی شکوری نیز هست یک جوانی که با کارگری زندگی اش را اداره می کرد و اینقدر بصیرت داشت پا به این عرصه گذاشت .

وی یادآور شد: اینها می دانستند اقتدار این نظام چیست که اینها اینطور از این انقلاب بزرگ دفاع می کنند البته این صحنه ها در هشت سال دفاع مقدس هم بود و حقیقت این است که مستضعفین و محرومین و به تعبیر امام پابرهنگان در حال دفاع از اسلام ناب هسنتد.

عراقی پور با قیاس اقتدار و عزت امروز نظام اسلامی با با گذشته  کمت از دو قرن پیش این کشور اذعان کرد: کمتر از دو قرن پیش ترکمنچای نوشته شده و به نوامیس کشور تا قلب کشور نفوذ کردند و حرمت ها را شکستند اما همین جوانان کشور، در دفاع مقدس حاضر نشدند یک وجب خاک ایران را از دست بدهند و اکنون در جغرافیای دیگر نیز مقابل پیشروی های دشمن ایستاده اند.

QABOOSNAMEH 1

وی اظهار کرد:  تا کنون برای دفاع از نظام خیلی هزینه داده ایم و هر روز این هزینه ها سنگین تر هم می شود اما به تعبیر مقام معظم رهبری آینده این نظام روشنتر است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبعلی عراقی پور با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد سوریه در ایتدای کار در دست دشمن بود و هچ کس امیدی نداشت که بتوان موفقیتی در آنجا کسب کرد ،تنها کسی که ایستادگی کرد مقام معظم رهبری بود و زیبا و حکیمانه صحنه را مدیریت کرد و ورق را برگرداند.

وی یادآور شد: متاسفانه رئیس جمهوری معتقد بود عمر سیاسی بشار اسد پایان یافته و در رسانه ها مطرح شد و حتی حاضر نشد پیروزی بشار اسد در انتخابات را تبریک بگوید اما مقام معظم رهبری در صحنه ایستاد و امروز اقتدار نظام بیش از پیش نمود یافته است.

سردار عراقی پور ادامه داد: امروز دشمنان ما می دانند که پس از گذشت 40 سال ، ر انقلاب اسلامی تاثر گذار و اثر گذار در مسائل جهانی و یک پدیده منحصر به فرد است. و ظرفیت خرد و اندیشه ما قادر به تحلیل عظمتش نیست و روز به روز ابعاد عظیم تری از این انقلاب رو می شود.

وی خاطر نشان کرد:  باید قدر بدانیم که لیاقت رشد در انقلاب اسلامی را پیدا کرده ایم، این نعمت بزرگ را خداوند به ما داد و اگر همین امروز اجازه بدهند اسلام ناب و حقیقی و معارف اسلام در قلب اروپا منتشر شود اتفاقی که در نیجریه افتاد به مراتب عظیم تر از آن اتفاق خواهد افتاد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام حسین(ع) دلیل بزرگ شدن این پدیده بی نظیر و این اعجاز بزرگ را اینطور عنوان کرد که انقلاب اسلامی خاستگاه وریشه اش اراده الهی و تجلی قدرت خدا و تحقق وعده الهی بود و دست بشر از آن کوتاه بود این الهی بودن مایه بزرگی آن است.

وی با اشاره به یکپارچگی ملت ایران و وجود شهدای اهل سنت و شیعه و حتی مسیحی در دفاع از کشور، نیز گفت: امروز دشمنان در برخورد با ما مستاصل مانده اند و دست به هر کار می زنند که می توان به اغتضاضات اخیر اشاره کرد ، تلاش بیهوده ای که مردم بطور خودجوش مقابل آنها ایستادند و قائله را ختم کردند و آنها نمی دانند چطور باید مانع این حرکت انقلاب ما شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور سردار عراقی پور و پدر شهید بسیجی مدافع حرم مهدی شکوری، سرپرست سپاه گنبد و امام جمعه شهرستان از جلد کتاب شعر کودک به نام "کبوتر حرم " با موضوع زندگی شهید مهدی شکوری رونمایی شد.

QABOOSNAMEH 5

QABOOSNAMEH 6

QABOOSNAMEH 7

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو