گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6625

10 فروردین 1403 20:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست سپاه گنبدکاووس عنوان کرد : توجه به پرورش نخبگان و نیروهای انقلایی در سپاه

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: به پرورش نخبگان و نیروهای انقلابی در دانش های علمی جدید و نو در این دانشگاه بزرگ و این نهاد مقدس توجه ویژه وجود دارد.

به گزارش قابوس نامه، سرگرد سیدعلی حسینی تصریح کرد:  این امر برای رویارویی و مقابله محکم و دندان شکن با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و در راس ان مثلث شوم آمریکا انگلیس و اسرائیل و مولود نامبارک آن " داعش" و ال سعود خائن محکم است.

وی اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس مخلصانه از جان خود گذشتند، حسینی وار و با جهاد عاشورایی انقلاب و اسلام و طن خویش را سرافراز ساختند چیزی که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.

سیدعلی حسینی گفت: این مسیر و خط سرخ چیزی جز خط سیدالشهدا نبوده ، نیست و نخواهد بود  و ما پاسداران امروز باید راه آنان را در این سنگر که امروز سازندگی در همه حوزه ها اعم از فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی مبارزه با اشرافیگری و شهوت گرایی است ، ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: این سنگری جز هوشیاری در برابر توطئه پنهان دشمنان و سنگر مقابله با تبانی دشمنان و حفظ دستاوردهای نظام به ویژه آرمان های امام و پشتیبانی از مقام معظم رهبری نیست.

حسینی یادآورشد: پاسداران چه دیروز با ساخت پل های شناور، بازسازی تسلیحات نظامی، طراحی و برنامه های جدی در مقابله با دشمنان در دفاع مقدس بادست های خالی و با استفاده از توان نظامی بومی کشور و چه در حال حاضر با به دست آوردن دانش نظامی پیشرفته جدید و ساخت تسلیحات بازدارنده نظامی دفاعی کم نظیر در جهان  را به نمایش گذاشته اند.

وی اضافه کرد: دفاع از حرم اهل بیت با مدافعان حرم نیز از جمله نوآوری های سپاه پاسداران است که با یک نگاه زیرکانه می توان عنوان کرد امروزه سپاه پاسداران در همه ابعاد نظامی و امنیتی رشد بسیار خوبی داشته که همه حاصل تلاش پاسداران نخبۀ نظام اسلامی است.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد تاکید کرد: سپاه از بزرگترین سنگر هاست و پاسداران امروز نیز همچون گذشته بیدار و هوشیار از مرزهای جغرافیایی و معنوی کشور و آرمان های امام و شهدا با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو