گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6713

01 اردیبهشت 1403 14:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان: قدرت ما بخاطر دین و عقاید ماست نه بمب و موشک

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان گفت: این مملکت دارای مردمی است که هم دین دارند و هم غیرت و قدرت ما بخاطر دین و عقاید ما است نه بمب و موشک.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در آئین تقدیر از مربیان عقیدتی ناحیه مقامت بسیج سپاه گنبدکاووس با عنوان این مطلب،  نسبت به هدف جنگ نرم که گرفتن این اعتقادات است هشدار داد و افزود: به فرموده امام راحل "مسجد سنگر است " و ما باید از این سنکر به عنوان محور وحدت و تقویت عقاید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروزه ترامپ گاهی می گوید شاید از برجام خارج شویم.او تنها مردم ما را امتحان می کند و پاسخ مردم ما بی تاثیر بودن برجام در زندگی آنهاست .

رعایتی اضافه کرد: اگر ما محکم باشیم،آمربکا کوتاه می آید ولی اگر ما از خود ضعف نشان دهیم، آن روزبه مقصود خود خواهد رسیدو اگر این همدلی و عقاید و دین کمرنگ شود ایران نیز همچون کشور های دیگر می شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان با ضعیف خواندان دشمن اظهار کرد: دشمن اگر میتوانست کاری کند تا  کنون انجام داده بود و اگر احساس خطر نمی کرد همچون می پرید و پنیر را می دزدید.

وی وحدت بین شیعه و سنی در منطقه را ستود و گفت: مربیان جز نیکان و سربازان ولایت هستند و ابراز امیدواری کرد با این وحدت زمینه ساز ظهور و برپایی تقوا و عدل باشند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهر و هفته معلم ادامه داد: امروز معرفت و اعتقاد ما به دین بر مبنای سخنان پیامبر اسلام است و عالم به کسی گفته می شود که هم علم داشته باشد و هم به ان عمل کند و شهید مطهری مصداق آن است.

وی شهید مطهری را یکی از این علما که از قبل انقلاب سعی کردند معارف را تبلیغ کنند برشمرد و اذعان کرد: طبق فرموده امام راحل "تمامی کتب شهید مطهری بلا استثنا قابل استفاده است" و همانطور که رهبر معظم انقلاب عنوان کرده اند "کتب ایشان نیاز امروز جامعه دانشگاهی ست."

شهید مطهری عالم به نیاز کنونی جامعه بود

حجت الاسلام جعفر رعایتی ،عالم به نیاز کنونی جامعه ، اخلاص در عمل ، به دنبال راه  برای ارائه بهتر معارف به جامعه ، عدم خودنمایی و تظاهر به عالم  بودن را از جمله ویژگیهای استاد مظهری برشمرد و افزود: درست همانند امام راحل بودند و ساده و قابل فهم صحبت می کردند طوری که همه اقشار جامعه فهم آن را داشته باشند.

درحوزه علمیه مطالبی گفته می شد که در دانشگاه ها مطرح نمی شد.ایشان احساس کرد نیاز دانشگاه هاست که این مطالب در آنجا مطرح و تدریس شود.

وی آثار شهید مطهری را مجموعه کتاب کاملی در جهت تبلیغ دین و موضوعات عقیدتی دانست و گفت: ایشان این  مفاهیم و مطالب را با توجه به نیاز جامعه دانشگاهی که از این مباحث محروم بودند ، مطرح کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا گلستان در ادامه همچنین با ابراز تاسف از نگاههایی که امروزه برای رسیدن به پست و مقام ایجاد شده است خاطر نشان کرد: در مملکت ما زمانی ریاست تکلیف و مسئولیت بود که اگر به کسی داده می شد،انجام تکلیف می کرد اما امروزه هدف به قدرت رسیدن است و پس از رسیدن به پست و مقام بجای انجام وظیفه، به فکر منافع شخصی هستند.

گفتنی است در در این آئین از 25 مربی عقیدتی و رابطان نمایندگی ولی فقیه درحوزه های مقاومت ناحیه بسیج سپاه گنبدکاووس تجلیل شد.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2 qaboosnameh 3

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو