گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6717

05 اردیبهشت 1403 03:39

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز گنبدکاووس برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان گنبدکاووس با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و مردم در مسجد عسگری این شهر برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: پیام شهدای معلم و دانش آموز در کنار دیگر شهدا، تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و ایستادگی برای رسیدن به آرمان های انقلاب است.

وی افزود: وصیت نامه شهدا باید همانند دایره المعارفی برای مسئولان و دانش آموزان باشد زیرا عمل به آن راهگشای سعادت ما است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امروز امنیت ایران اسلامی در منطقه ای که کشورهای همسایه با مشکلات زیادی مواجه هستند، مدیون خون پاک شهدا و نتیجه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: جنگ ها و درگیری های موجود در کشورهای همسایه به دلیل نداشتن یک رهبر مقتدر تحت عنوان ولایت فقیه است. ما برای حفظ و داشتن امنیت کامل و پایدار ضمن تبعیت از مقام معظم رهبری باید وصیت نامه شهدا را سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در شهرستان گنبدکاووس در 8 سال دفاع مقدس 17 دانش آموز و 42 فرهنگی با ایثار و از خودگذشتگی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی اظهار داشت: راه اقتدار، سربلندی و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.

رزاقی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی افزود: امروز دشمن حجاب بانوان را هدف قرار داده و از راه فضای مجازی و شبکه های اینترنتی درصدد نفوذ به اعتقادات و باور جوانان و دانش آموزان ایرانی است تا آنان را از شهادت و ولایت فقیه دور کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو