گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6854

29 اسفند 1402 05:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبد: 125 فعال عرصه صنایع دستی به بانک ها معرفی شدند

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس از معرفی 125 فعال عرصه صنایع دستی به بانک ها جهت دریافت تسهیلات در شهرستان ، خبرداد.

به گزارش قابوس نامه، امیرعلی گل چشمه با اشاره به این مطلب، پیگیری ثبت جهانی برخی صنایع دستی قوم ترکمن از جمله فرش و سوزن دوزی را از دیگر اقدامات این اداره در راستای حمایت از هنرمندان و معرفی هنر صنایع دستی شهرستان عنوان کرد.

وی همچنین گفت: بازارچه صنایع دستی نیز از روز 21 خرداد ماه به مدت 10 روز در محوطۀ برج قابوس دایر است تا بابی برای عرضه بدون واسطه تولیدات صنایع دستی به علاقه مندان و حمایت از کالای ایرانی باشد که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید کرده اند.

گل چشمه  اذعان کرد: این نمایشگاه شامل 60 غرفه است و در کنار عرضه صنایع دستی شهرستان ، میزبان 4 استان گیلان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان شمالی هستیم که صنایع دستی و سوغات تولیدی خود را عرضه می کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس ضمن دعوت از همشهریان و هم استانی ها برای بازدید، اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا23 همراه با برنامه های مختلف هنری و فرهنگی با هنرنمایی گروههای هنری و موسیقی اقوام شهرستان، پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو